Misschien nog een verdwaalde klap voor het westen vanavond? laten we het hopen en anders kijken we weer naar het volgende kansen topic..
Voor de westerlingen jammer maar blijf toch zelf nog even nowcasten en hopen
Laat staan dat ze ontstaan... Ik ga zo maar eens wat op zoeken om door mijn kamer te smijten uit frustratie. Brabant begint bijna op de atacama woestijn te lijken op deze manier.
lijkt nog een actief gebiedje over ons heen te komen zo !
We zijn tegen 04:00 uur naar bedjuh gegaan....weinig gezien of gehoord : behalve enkele lichtflitsen en 2 x een ver weg gerommel .
Vanwege de alcohol die we hadden gehad denk ik wel goed doorgeslapen want ook vanuit ons bed hebben we weinig meer meegekregen...helaas.
Vanmorgen wilde ik buiten gaan kijken hoeveel regen er ongeveer gevallen was en toen zag ik dit :
>:( Schijnbaar is er genoeg gevallen dus.....
Kan iemand mij vertellen wat wij gemist hebben toen we in diepe rust waren ?
P.s. Ik ben nieuw hier dus weet nog niet veel van de termen die jullie gebruiken, daar moet ik nog inrollen....
Tja ga dat maar tegen moeder natuur zeggen
We zijn tegen 04:00 uur naar bedjuh gegaan....weinig gezien of gehoord : behalve enkele lichtflitsen en 2 x een ver weg gerommel .
Vanwege de alcohol die we hadden gehad denk ik wel goed doorgeslapen want ook vanuit ons bed hebben we weinig meer meegekregen...helaas.
Vanmorgen wilde ik buiten gaan kijken hoeveel regen er ongeveer gevallen was en toen zag ik dit :
Schijnbaar is er genoeg gevallen dus.....
Kan iemand mij vertellen wat wij gemist hebben toen we in diepe rust waren ?
P.s. Ik ben nieuw hier dus weet nog niet veel van de termen die jullie gebruiken, daar moet ik nog inrollen....
Whaha, die alcohol kan wat met een mens, he!
Het heeft vannacht nog best goed geregend. Op de site buienradar.nl kun je via 't archief bekijken hoe laat en waar het geregend heeft afgelopen nacht.
http://www.buienradar.nl/historie.aspx
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten