zuid oosten had de beste paieren (noord midden limburg)
Ik zelf noord limburg, heb nog geen donder of bliksen en regen gezien, gehoord.
Alles vanuitduitsland lijkt voor limburg in te zakken!
Helaaaaas helaaasss.
Altijd het zelfde liedje
jammer
Haha jullie in Limburg moeten helemaal niet zeuren Vandaag misschien niet maar bij zowat elke onweerskans pakken jullie wat mee, zij het niet vanuit belgië dan wel vanuit Duitsland
zuid oosten had de beste paieren (noord midden limburg)
Ik zelf noord limburg, heb nog geen donder of bliksen en regen gezien, gehoord.
Alles vanuitduitsland lijkt voor limburg in te zakken!
Helaaaaas helaaasss.
Altijd het zelfde liedje
jammer
Blerick heeft anders behoorlijk veel neerslag en onweer gehad vanmorgen
Er zijn genoeg buien voorhanden, en er ontstaat ook wel steeds iets nieuws vanuit de Ardennen , maar het is opmerkelijk dat het onweer toch steeds buiten de provinciegrens blijft en een voorkeur heeft voor Duitsland. Schijnbaar zijn daar de omstandigheden simpelweg beter op dit moment.
Maar goed, we krijgen ons deel heus nog wel.
ow, nog eentje hopsa
ow, nog eentje hopsa
Ja, 2 achter elkaar inderdaad. Het zit tegen de gemeente grens aan van Groningen heb ik het idee.
yep, als ik naar west kijk zie ik heldere lucht en zon, kijk ik naar oost dan zie ik een donkere lucht. En dat al een paar uur. Nét mis!
helaas, maar dat dacht ik al! word hier af en toe wel dreigend donker maar daar blijft het ook bij.
zou haast mijn fiets pakken en die kant uit fietsen, maar das ook weer zo'n end;)
is hier heel vaak zo, dat alles er net bij langs gaat.. moet blijkbaar mijn geduld nog wat langer op de proef stellen! wat moeilijk is als je alle verhalen leest, en mooie foto's ziet van anderen;)
Mooie foto's : : http://www.waldnet.nl/wn/fotonieuws/7984/B...de_bliksem.html
Bron:waldnet.nl
Dat is gaaf! Water wordt meest aan de buitenkant van de stam, net onder de bast, opgezogen, dat is hier duidelijk door de bliksem verhit tot stoom die vervolgens de bast er heeft afgeblazen.. Cool hoor, ben wel benieuwd of de boom het gaat overleven, hij is wel heel veel bast kwijt waardoor die kan gaan uitdrogen.
Pffffffffff alles wat richting Brabant komt lost op en met tennis gaat het ook al niet zoals het moet dus moest ff schelden haha....
Mja 't is toch niet te geloven joh, ongeloofelijk pfff. Super droog hier en dan denk je dat alles perfect is voor knallend onweer komt het gewoon niet eens de duitse grens over... Normaal berust ik mij hierin dan maar vandaag had echt alles in zich voor gigantisch onweer.
2011 is nog altijd een in en in triest onweersjaar.
22.5 mm opgevangen en flinke dreunen, prachtige felpaarse bliksems!
Mijn dag is al goed! Misschien nog meer? Hoop het!
Ontstaat ook iets richting N NW mooie bloemkolen
Plaatje:
Hm ging wat fout... Per ongeluk dubbel geupload! | Gewijzigd: 5 juni 2011, 19:13 uur, door Poider
Zat ik ook al naar te kijken. dacht dat de pret over was door die flinke bui die nu deels uitdooft. maar daarachter lijkt weer wat op te komen.
[plaatje]
En men noemt het een MCS , afwachten is het meest effectieve wat je nu kan doen. Heel noord FR zit nog vol met rode pitten