Klinkt goed. tweede helft is pas vanaf 20uur dus de zouden dus nog lekker moeten activeren. i hope so.
ik denk het wel
Ik was net nog bij jou in de buurt! Wel af en toe een flits maar het meeste draaide Duitsland in. Ik hoop dat die buien waar jij het over hebt niet ook Duitsland in gaan.
I hope so!!! En dat het nog lekker activeert
Heb wel zin in een paar lekkere knallers zoals vannochtend
In Emmen heeft het afgelopen uur gehoost. De regen kwam met bakken uit de hemel en af en toe een inslag was waarneembaar, verder constant gerommel en minder harde klappen. Inmiddels diverse meldingen van wateroverlast.
De regen is nu pas opgehouden. Er staat geen wind, ook niet tijdens de buien. Het blijft echter nog wel donker en nu weer een inslag (droog onweer).
Het GigantFM feest is een lekkere puinhoop volgens mij. Ik zag al een foto met overstroomde straten.
Ben benieuwd wat er nog achteraan komt.
Hier ook al een tijdje word steeds heftiger, de borden rammelen in het aanrecht kastje een paar flitsen reeds waargenomen vanuit de richting veendam.. daar aarde donker in de verte.
Op 05.06.2011 om 17:15 uur werd er een noodweer van het niveau rood geregistreerd, waarvan het zwaartepunt zich in de buurt van Emmen bevindt. Het komt uit het zuidoosten en beweegt zich met een snelheid van 32 km/u in noordwestelijke richting. Er is lokaal gevaar op hagel, zware regenval en stormvlagen. De bliksemactiviteit is met 21 momenteel geregistreerde bliksemflitsen beperkt.
Viel behoorlijk tegen. Wel was er een flits en een seconde later een donder. Behoorlijk schrikken. Maar ik denk dat die ook niet Duitsland ingaan. Maar eerst eens kijken of ze blijven leven.
Edit: nu ik op de radar kijk, vrees ik er wel voor dat ze naar Deutschland gaan | Gewijzigd: 5 juni 2011, 17:40 uur, door onno333