best wel grappig dat we(sommige) onweer-verslaafd zijn, als we het niet krijgen, worden we chagrijnig/pissig hahaha
Ik moet het eerst nog zien. De ervaring leert dat het altijd uitdooft voor het hier is. ( wat momenteel ook al weer gebeurt )
Krijg ik wel wat laat ik natuurlijk ook van me horen, maar ervaring leert anders...
Je had kunnen blijven liggen hoor , wordt niets hier vandaag
@KNMI
Vandaag en morgen: Stevige onweersbuien. Kans op hagel, windstoten en veel regen
De buien momenteel boven het noordwesten van het land trekken nu snel weg. Erachter breekt de zon weer even door, maar van het zuidoosten uit neemt de kans op nieuwe stevige buien inmiddels alweer fors toe. Met name in de oostelijke helft van het land is de kans op onweer, hagel, windstoten en veel neerslag de tweede helft van de middag en vanavond het grootst. Toch is ook elders de kans op enkele onweersbuien met daarbij flink veel neerslag niet uit te sluiten."
@ dfromdwgn:
waarom staat er dan op TT 703 dat vanavond de buien vooral actief zullen zijn in het noorden en westen van het land??
@KNMI
Vandaag en morgen: Stevige onweersbuien. Kans op hagel, windstoten en veel regen
De buien momenteel boven het noordwesten van het land trekken nu snel weg. Erachter breekt de zon weer even door, maar van het zuidoosten uit neemt de kans op nieuwe stevige buien inmiddels alweer fors toe. Met name in de oostelijke helft van het land is de kans op onweer, hagel, windstoten en veel neerslag de tweede helft van de middag en vanavond het grootst. Toch is ook elders de kans op enkele onweersbuien met daarbij flink veel neerslag niet uit te sluiten."
@ dfromdwgn:
waarom staat er dan op TT 703 dat vanavond de buien vooral actief zullen zijn in het noorden en westen van het land??
Omdat het KNMI die pagina op teletekst niet beheerst. Dat doet Weeronline (Meteovista).
Hier in zoetermeer geen zon gehad en alleen bewolking en inderdaad de temps zijn ook te laag dus ik ga gewoon lekker filmpje pakken en voor de rest nog veel plezier met al dat geknetter.
webcam toch maar even online gezet
http://86.87.200.205:8080/
edit: bah slechte verbinding | Gewijzigd: 5 juni 2011, 17:01 uur, door Musselkanaalder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Omdat ze via het noorden en westen het land verlaten?
Edit: westen gaat ook gewoon onweer krijgen, zie de bui die nu belgië binnentrekt vanuit FR.. | Gewijzigd: 5 juni 2011, 16:59 uur, door vossejongk
@KNMI
@ dfromdwgn:
KNMI gaat ervan uit dat de buien vanuit het oosten steeds n-nw gaan trekken; maar of dat dan gaat lukken?
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
precies ja.. en anders gewoon genieten van het weer!