Laat maar komen
Ze ontwikkelen zich boven duitsland en belgie maar doven een stuk uit voordat ze boven nederland zijn zo te zien op de radar.
Er waren ondanks deze dreigende luchten en rollende donders toch nog wat bootjes die uit varen gingen
Of niet???
Moi stadskanoal
Als ik zo buien radar bekijk lijkt het ons net wel/ niet te gaan raken.
we zullen zien lol is er in ieder geval genoeg in dit topic
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Rest van de bui lijkt tussen Ameland en Terschelling door te gaan. Ik zie hem nu in het oosten langs trekken!
Eerste onweersdag van 2011!!! En vroeger dan verwacht! Cooooooool!
Edit: heel apart trouwens om een bui schuin tegen de wind in te zien trekken als er een dikke 5/6 bft in de tegenovergestelde richting gaat. Geen wonder dat het zo los gaat! | Gewijzigd: 5 juni 2011, 16:33 uur, door Eilander
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Als ik zo buien radar bekijk lijkt het ons net wel/ niet te gaan raken.
we zullen zien lol is er in ieder geval genoeg in dit topic
Heb jij een webcam online? Ik kan hem niet openen....
Vandaag en morgen: Stevige onweersbuien. Kans op hagel, windstoten en veel regen
De buien momenteel boven het noordwesten van het land trekken nu snel weg. Erachter breekt de zon weer even door, maar van het zuidoosten uit neemt de kans op nieuwe stevige buien inmiddels alweer fors toe. Met name in de oostelijke helft van het land is de kans op onweer, hagel, windstoten en veel neerslag de tweede helft van de middag en vanavond het grootst. Toch is ook elders de kans op enkele onweersbuien met daarbij flink veel neerslag niet uit te sluiten.
waarom staat er dan op TT 703 dat vanavond de buien vooral actief zullen zijn in het noorden en westen van het land??