ik zit er al klaar voor
nouja, ik hoop het maar, ik heb de bbq aan staan voor een verjaardag..., dus ik vind een mooie bui vandaag helemaal niet erg, aangezien we de bbq onder de karport hebben staan
wat verwachten jullie hier nog?, zelf ben ik er een beetje bang voor dat we het redelijk rustig houden, klopt dit of vinden jullie dit niet?
IK zou het echt niet weten kerel!
Zelf ben ik vorig jaar gestopt met hopen...
Wacht het gewoon af zou ik zeggen!
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Als alle puzzelstukjes samenvallen dan ontstaat er momenteel een MCS (misschien zelfs een MCC!!)
boven Duitsland/Belgie wat als een geheel NL aan gaat doen...
Zie onderstaand, plaatje spreekt voor zich....
Tis balen dat ik geen gelegenheid heb voor een chase, maar dit wordt zeker een aanrader!
Zelf ben ik vorig jaar gestopt met hopen...
Wacht het gewoon af zou ik zeggen!
We gaan zeker nog wel wat leuks krijgen. Echter als er niet wat meer spontaan ontstaat zullen we moeten wachten tot etenstijd
Als alle puzzelstukjes samenvallen dan ontstaat er momenteel een MCS (misschien zelfs een MCC!!)
boven Duitsland/Belgie wat als een geheel NL aan gaat doen...
Zie onderstaand, plaatje spreekt voor zich....
Tis balen dat ik geen gelegenheid heb voor een chase, maar dit wordt zeker een aanrader!
Inderdaad zeg, prachtig om te zien hoe alles op elkaar aansluit, van (Noord) Frankrijk tot en met (West) Duitsland en zo lekker richting ons land trekt. Kan niet missen, helemaal op koers. Denk toch wel dat dit de dag is waar we lang op hebben gewacht!