16 gr.,denk dat we zo de zon weer hebben!
Jep, tot nu toe alleen nog regen, ben benieuwd wat we vanmiddag nog kunnen verwachten. De zon doet inderdaad zn best om door te breken.
Kijk eens wat er nog aankomt vanuit belgie en duitsland
Ik denk niet dat we het gehad hebben, komen alweer kleine buitjes deze kant op. En dan zullen er vanmiddag / vanavond vast nog wel wat interessante dingen ontstaan. Te vroeg om de boel nu al af te schrijven! Waar was die woningbrand dan?
Dat zie je toch echt verkeerd, ik zie m niet afzwakken, hij beweegd alleen erg langzaam naar het NW-en
Epe, zag het vanochtend op me p2000 melder
groeten uit Heerde
kunnen we hier nog wat leuks mee maken kwa onweer?
Norelholtweg, vlak na die mega klapper
Wateroverlast door zware hoosbui in Arnhem
*edit* Debbieke*
het artikel vind je hier.
Vreemd dat zoiets kan gebeuren.
Een tunnel kan toch in een paar seconden niet vollopen dus er heeft al flink wat water in gestaan mag ik aannemen.
Als dat zo is ga je daar met je auto toch niet doorheen rijden?
EDIT: http://www.telegraaf.nl/binnenland/9959146...en__.html?p=1,1
(verder commentaar is overbodig!)
Ik geloof wel dat er veel regen is gevallen, dat is hier ook zo.
Nog geen ondergelopen straten e.d. maar wel behoorlijk wat regen in een paar uur tijd, met het nodige onweer erbij.
Een half uur geleden werd het eventjes droog maar daarna kwam er wederom regen en onweer.
Het is en blijft donker buiten met een temperatuur van slechts 16C.
Een tunnel kan toch in een paar seconden niet vollopen dus er heeft al flink wat water in gestaan mag ik aannemen.
Als dat zo is ga je daar met je auto toch niet doorheen rijden?
Ik geloof wel dat er veel regen is gevallen, dat is hier ook zo.
Nog geen ondergelopen straten e.d. maar wel behoorlijk wat regen in een paar uur tijd, met het nodige onweer erbij.
Een half uur geleden werd het eventjes droog maar daarna kwam er wederom regen en onweer.
Het is en blijft donker buiten met een temperatuur van slechts 16C.
Weet niet hoe het bij jou is. Maar een paar kilometer verderop gaat het verschrikkelijk tekeer. Al 15 minuten gigantische regen en de klappen onweer zijn verschrikkelijk hard. Als dit nog even door gaat kunnen ook hier de riolen het niet aan. | Gewijzigd: 5 juni 2011, 13:12 uur, door Franswa