'In Arnhem hebben zware buien overlast veroorzaakt. Rond 10 uur viel er zo veel regen dat het riool het niet kon verwerken. De brandweer moest uitrukken voor ondergelopen kelders, vastzittende liften en een tunnel die blank stond. Drie oudere vrouwen strandden met hun auto in een ondergelopen tunnel. De brandweer moest ze redden'
:( ja nog erger dat is verschil van 6 km. Net niet weer hier. Maar ja onweer hoorde heel goed en mooie flitsen gezien. Dus ga niet klagen hoor.
Zo ik had gisteravond een verjaardag en heb daar schijnbaar toch een flesje teveel gedronken want heb niks gemerkt van onweer in Zwolle vanmorgen?
Werd wakker om 11 uur en toen regende het.
Nu probeerd de zon weer door te komen hier...
Op naar vanmiddag
Oh je had graag een ondergelopen kelder willen hebben? Of in een vastzittende lift willen zitten? Nou gelukkig heb je in ieder geval nog mooie flitsen gezien en de donders gehoord. | Gewijzigd: 5 juni 2011, 12:35 uur, door Tyshane
Stiekem hopend op wat onweer . Een echt goede onweersbui in onze regio is toch al weer 2 jaar geleden helaas.
Dit seizoen verloopt tot nu toe zeer teleurstellend maar geef de moed niet op .
Heb een nieuwe camera gehaald en wil hem toch graag gebruiken hahaah.
Me camera is niet zo goed.
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Zo ik had gisteravond een verjaardag en heb daar schijnbaar toch een flesje teveel gedronken want heb niks gemerkt van onweer in Zwolle vanmorgen?
Werd wakker om 11 uur en toen regende het.
Nu probeerd de zon weer door te komen hier...
Op naar vanmiddag
Viel wel mee, gerommel op de veluwe en wat interessante wolkenluchten en regen.
ps 10 graden verschil in noord-nederland tussen west-friesland en oost-groningen | Gewijzigd: 5 juni 2011, 12:50 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Vanochtend van 6:15 tot 6:45:
En dit is wat we hier vanochtend van 7:15 tot 11:30 hebben gehad(sorry voor me dakraam )