Zonde, was echt de moeite waard om te blijven kijken. Vooral die ene inslag, maar die heb je geloof ik nog wel meegemaakt toch?
of hier :
Hahahahaha *sorry* koffie vloog geheel over het toetsenbord bij het zien van bijbehorende foto
Voorspellingen klopten voor vandaag in elk geval voor geen ene meter...
Althans niet voor de ochtend, is hier fors onweer geweest, talloze CG's en bijzonder veel neerslag...
Terwijl het KNMI "slechts" repte over buiige regen met her en daar een klap onweer, yeh right
Heb namelijk veel angst voor onweer (tante sidonia gevoel)
Maar mijn hoofd zegt (uitstralende hoofdpijn)dat we nog wel een klap krijgen
hier in Musselkanaal en omstreken.
De grond is hier gort droog ook na die 20 druppels van vanmorgen.
het is hier 23 graden
Dus laat maar komen die bui voor de natuur.
Tante sidonia gaat wel in het donker op de trap zitten hahaha
Althans niet voor de ochtend, is hier fors onweer geweest, talloze CG's en bijzonder veel neerslag...
Terwijl het KNMI "slechts" repte over buiige regen met her en daar een klap onweer, yeh right
Voorspellingen waren wel goed hoor. Misschien inderdaad wat meer onweer dan een enkele klap, maar wat betreft regen is dit niets bijzonders. Als het voor vanmiddag ook uitkomt wat er nu voorspeld wordt, belooft het nog zeker leuk te worden!
Hier blijft het maar rommelen. Niet echt dichtbij, maar toch dichtbij genoeg om het af en toe goed te zien flitsen.
Als dit de voorbode is voor de rest van de dag, dan wordt het nog een leuke zondag!
Dat zijn we wel gewend van het KNMI.
Op het moment dat ik dit schrijf flitst en knalt het om me heen.
Volgens de buienradar is dat wel het laatste stuk van het onweer, maar toch.
In het NO lijkt het alweer op te knappen, de temperaturen schieten daar weer omhoog.
Heb namelijk veel angst voor onweer (tante sidonia gevoel)
Maar mijn hoofd zegt (uitstralende hoofdpijn)dat we nog wel een klap krijgen
hier in Musselkanaal en omstreken.
De grond is hier gort droog ook na die 20 druppels van vanmorgen.
het is hier 23 graden
Dus laat maar komen die bui voor de natuur.
Tante sidonia gaat wel in het donker op de trap zitten hahaha
aah joh ik ben ook een ontzettende schijtebroek maar moet zeggen ik ben bezig het te overwinnen geen vingers in de oren vanochtend en genieten maar, maaar we hebben dit soort buien toch ook zo ontzettend nodig HEERLIJK
Westen heeft ook een kans hoor vanmiddag. Bekijk maar eens de kaartjes en neem het gemiddelde van alle voorspellingen. Kom op he, niet zo negatief