Lees het lange stukje uitleg van dfromdwgn een paar bladzijden terug, daar staat dat aan het einde van de middag er weer meer zaken gebeuren doordat we in onstabile lucht komen. | Gewijzigd: 5 juni 2011, 09:38 uur, door Harmos
Wat een mooie beschrijving van jou o pde zondagochtend maar voor mij best nog abrakadabra. Ik vind het geweldig hoe diep sommige zitten in de materie zoals jij, respect, maar ik snap er niet zo gek veel van als ik eerlijk ben. De rode draad is voor mij de regen, wind, onweer en dat soort standaarden. Ik ben geen beginner op OO maar wel een vet enthousiaste onweer en tornado liefhebber in de vrije tijd en niet te vergeten een hard-core ict'er.
Zou je voor de beginnende leden van OO en sommige gevorderden (zoals ik lol) deze geweldige beschrijvingen kunnen vertalen naar 'noob' taal ? hahaha. Je bent goed bezig man, alvast bedankt.
hehe hij bedoelt te zeggen dat de condities er goed voor staan om lekker stormen op gang te krijgen de condities zijn in het voordeel zegmaar
Zullen we dan EINDELIJK ook eens onweer krijgen? Voor het eerst in het seizoen.
Mogelijk dat we zometeen eersterangs zitten in ZW-Friesland
Ik ben benieuwd of het Friesland gaat bereiken of dat het precies onder ons doorschuift. De onweersbuien lijken iets meer naar het noorden op te schuiven dan de radar een halfuur geleden voorzag.
Het regent nu wel lekker door (was ook ERG welkom!) maar het onweer blijft beperkt tot wat gerommel in de verte.
Het is hier nu 14,9 graden dus dat mag best nog wat omhoog de komende uren.
Vanmiddag misschien de big bang, wie weet.
@MarkB: die flits konden we hier inderdaad zien, was een mooie! | Gewijzigd: 5 juni 2011, 09:43 uur, door madeagle1
Ik ben benieuwd of het Friesland gaat bereiken of dat het precies onder ons doorschuift. De onweersbuien lijken iets meer naar het noorden op te schuiven dan de radar een halfuur geleden voorzag.
Het is te hopen Jan
Zie het complex trouwens al wel aankomen.
Leuk om te zien dat als de regen afgelopen is, iedereen direct z'n tent of caravan uit gaat.
Hopen op nog meer.