Hier moeten we het dan hebben van warmte onweer of zoals nu de buien uit duitsland. | Gewijzigd: 5 juni 2011, 09:25 uur, door marco-groningen
Citaat van The Chaser Reloaded, zondag 5 juni 2011, 9:18 uur De kansen zijn nog steeds goed, de dag is nog niet om. Het word een tijdje rustig dit was de pre-party en vanmiddag/avond volgt de premiere voor het hele land en morgen de afterparty ..
Haha dat is een mooie omschrijving!
hier moeten we het dan hebben van warmte onweer of zoals nu de buien uit duitsland.
daar is simpwel weinig zon voor nodig de lucht achter deze onweers complexen zijn zooo vochtig en warm dat het feitelijk niet echt op hoef te warmen de zon helpt de kans natuurlijk wel te vergroten, kortom het wordt hoe dan ook een spectakel
MODELLENBEOORDELING.
SYNOPTISCHE SITUATIE:
barokliene, PVA, consistentie, HIRLAM, ECMWF, GFS, downdraft 35-40, Ivens-methode, barocliene, Cb's, St/Sc, Convectief van aard, warmte-advectie, convergentie, INDECS, CAPE
Hi OO vriend 'dfromdwgn';
Wat een mooie beschrijving van jou o pde zondagochtend maar voor mij best nog abrakadabra. Ik vind het geweldig hoe diep sommige zitten in de materie zoals jij, respect, maar ik snap er niet zo gek veel van als ik eerlijk ben. De rode draad is voor mij de regen, wind, onweer en dat soort standaarden. Ik ben geen beginner op OO maar wel een vet enthousiaste onweer en tornado liefhebber in de vrije tijd en niet te vergeten een hard-core ict'er.
Zou je voor de beginnende leden van OO en sommige gevorderden (zoals ik lol) deze geweldige beschrijvingen kunnen vertalen naar 'noob' taal ? hahaha. Je bent goed bezig man, alvast bedankt.
Wat een mooie beschrijving van jou o pde zondagochtend maar voor mij best nog abrakadabra. Ik vind het geweldig hoe diep sommige zitten in de materie zoals jij, respect, maar ik snap er niet zo gek veel van als ik eerlijk ben. De rode draad is voor mij de regen, wind, onweer en dat soort standaarden. Ik ben geen beginner op OO maar wel een vet enthousiaste onweer en tornado liefhebber in de vrije tijd en niet te vergeten een hard-core ict'er.
Zou je voor de beginnende leden van OO en sommige gevorderden (zoals ik lol) deze geweldige beschrijvingen kunnen vertalen naar 'noob' taal ? hahaha. Je bent goed bezig man, alvast bedankt.
zal een weerwoordenboek maken van die begrippen; mss heeft Jan of iemand anders ook al zoiets ergens staan;