Het komt recht op Deventer af en je kunt hier de lucht zien betrekken in het zuidoosten.
Dat was inderdaad wel een knal zeg! Ik stond net op het balkon een sigaretje te roken met de gedachte: het valt tot nu toe wel redelijk mee met de frequentie donders en bliksems... Vervolgens had ik me hart in me kleine teen zitten en sprong mijn kat bijna letterlijk een gat in de lucht van schrik! Alles trilde in huis!
Aangezien ik hier ook in het (ondertussen natte) Enschede zit... Het regent flink, maar nog geen hagel kunnen bespeuren. Nog even zo doorregenen en we hebben weer wateroverlast... Het aantal ontladingen lijkt af te zijn genomen, maar ik zal dat maar niet te hard roepen (voordat ik me zo meteen weer een breuk schrik!)
... en als ik naar buiten kijk dan is het gewoon helder. Geen onweerslucht, geen regen, niets. Nog Niet.
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Ondertussen weer van twee kanten CG's, en dan ook echt enkel verticale ontladingen. Wat een heerlijke show, nog steeds!
Ghehe (ik zit ook in roombeek), en blijkbaar verschillen onze beoordelingen over de hoeveelheid regen die er valt Geeft niet, wat ik veel vind, hoef jij niet veel te vinden . Maar de bui is weer wat aangewakkerd, meer ontladingen dan om half 6...
*Edit: Nu wel echt veel regen in Enschede en lekkere flitsen met krakende donders! | Gewijzigd: 5 juni 2011, 06:56 uur, door chieldeventer