Gun het je wel
Ik hoop het wel.. Hadden wel 1 keer onweer op afstand gehad (Ijsselmeer), maar dat telt niet he
Gewoon geduld Marcel, kijk sat24 ook maar eens... Het kan toch niet zijn dat er niets is
Wat ook te zien is, is dat het complex amper voortbeweegt, blijft dus lekker hangen
Daar kun je dus ook mooi het duitse gebied in de gaten houden.
Een probleem is er wel. Je staat of onder bomen, of in het open veld als afleider.
Ja, hoop het echt! De voorgaande keren liep het op niks uit.. altans bij mij dan!
Zegt meer dan 1000 woorden kunnen zeggen
Ik weet het, maar toch... Weer blijft onvoorspelbaar!
Ik kan me 2009 nog herinneren, toen was er ook een level 1 voorspeld,
maar al het onweer ging de Noordzee op !
Weet niet meer precies welke datum dat was, volgens mij eind Juli | Gewijzigd: 5 juni 2011, 03:21 uur, door Rayo
Ik kan me 2009 nog herinneren, toen was er ook een level 1 voorspeld,
maar al het onweer ging de Noordzee op !
Weet niet meer precies welke datum dat was, volgens mij eind Juli
Dan refereer ik even naar 12 juli vorig jaar...
Toen kwam de level 3 forecast zeker weten uit... De beruchte maandag destijds
Ik reken vandaag op fors onweer... Zit hier in NO Nederland 9 van de 10x goed, zeker als het vanuit het zuiden (richting Zwolle) komt | Gewijzigd: 5 juni 2011, 03:24 uur, door Bac00
Toen kwam de level 3 forecast zeker weten uit... De beruchte maandag destijds
Oh ja idd, die kan ik me ook nog herinneren, maar die hadden wij hier niet gehad volgens mij!
Die in 2009 had ook een level 3 nu ik me herinner.. Veel spanning in het kansen topic vooraf
Edit: Het waren maar 2 flitsjes | Gewijzigd: 5 juni 2011, 03:47 uur, door onno333
Ben net nog eens buiten gaan kijken. En richting Heinsberg die kanten flitst het af en toe eens een keer, gepaart met een verre donder.
Het regent inderdaad op dit moment, maar dat is ook meer motregen zal ik maar zo zeggen. 1mm/uur ongeveer.
Ik kruip nu toch mijn nest in. Ik word toch wel wakker als het flink tekeer gaat
Voor nu alvast truste iedereen en goede morgen. Succes