Ciao Johann
Ziet er goed uit zo te zien ook voor onze regio .
Lekker hoor !.
Ik wil niet vervelend doen, maar niet té optimistisch worden he, anders is de teleurstelling nogal groot.
Zoals het er nu uitziet lijkt het nog niet super te worden voor het westen (regio Rotterdam), al kan dat natuurlijk nog veranderen.
Het wordt dus zoals gezegd nowcasten! | Gewijzigd: 4 juni 2011, 16:44 uur, door Diem
Jan
Ben vooral in de winter actief bezig met het weer, in de zomer allemaal op een wat lager pitje. Vandaar.
Word echter telkens weer door Jan v O "getriggert" , vooral wanneer er onweer in de lucht zit.
(overigens woensdag hier 80 mm neerslag met zelfs 3 cm sneeuw, hogerop viel tot 40 cm. Dag daarvoor hadden we nog 29 °C)
Ciao Johann
Ziet er goed uit zo te zien ook voor onze regio .
Lekker hoor !.
We mogen voor deze regio (Rotterdam eo) allang blij zijn dat de wind op 700hPa een keer uit de juiste richting (lees: ZO) staat. Eventuele buien die vanaf de grond in het binnenland ontstaan trekken richting het WNW en kunnen wellicht, misschien, onduidelijk, kleine kans, met heel veel mazzel, maar misschien ook niet want het ontstaat allemaal in het binnenland, ook onze omgeving aan doen .
We wachten het in deze complete anti-weer regio (Randstad) maar weer rustig af... . | Gewijzigd: 4 juni 2011, 16:59 uur, door marsel
Zoals het er nu uitziet lijkt het nog niet super te worden voor het westen (regio Rotterdam), al kan dat natuurlijk nog veranderen.
Het wordt dus zoals gezegd nowcasten!
is dit nu weer nodig? Je gunt het ons gewoon niet
Word echter telkens weer door Jan v O "getriggert" , vooral wanneer er onweer in de lucht zit.
(overigens woensdag hier 80 mm neerslag met zelfs 3 cm sneeuw, hogerop viel tot 40 cm. Dag daarvoor hadden we nog 29 °C)
Ciao Johann
Mooi dat er weer sneeuw is gevallen daar. De satellietbeelden spraken eerder boekdelen met een bijna sneeuwvrije alpen.
Ontopic:
Aan de grens met Limburg lijkt e.e.a. te activeren waardoor er mogelijk in delen van Limburg toch nog wat te verwachten is binnen enkele uren. Ik sta op standby
Lol, waar slaat dat nu weer op. Je moet wel realistisch blijven en kunnen inzien dat jullie regio niet ideaal ligt, maar marsel zei ook niet dat jullie zeker weten niks krijgen. | Gewijzigd: 4 juni 2011, 17:07 uur, door onno333
um ik dacht dat morgen het feest zou beginnen ..
maar zo te zien nu al. Congrats! heb je foto's?
Dank je, Nee helaas geen foto's
Maar onweersactiviteit lijkt alweer te zijn verdwenen al een tijdje niets meer gezien en gehoord
Ik denk wel dat we er nog wat van meepikken. Buien buigen wel wat af, maar niet zo drastisch. Maar ja, we zullen het straks pas weten. Alhoewel, ik begin mijn woorden een beetje terug te nemen | Gewijzigd: 4 juni 2011, 17:25 uur, door onno333