Iedereen zijn mening natuurlijk.
Iedereen zijn mening natuurlijk.
ik vind dat het geen mening van een persoon mag hebben, het is over het algemeen gewoon niet mooi
maar dat is mijn mening
weather without storms is no weather at all.
zucht... 'woestijn' heeft betrekking op dit topic. Niet op jouw standpunt.
Ik kap met deze discussie, hier komen we toch niet uit. Let's just agree to disagree and leave it with that..
Fijne avond allen
net als bijv. in Barneveld de monumentale trein staat
:D
het bederft de algehele natuur met z'n schoonheid, en ik weet dat heeeel veel mensen er net zo over denken...
maar dit is mijn mening......!
Kunst kan mooi zijn en sommige kunst kan mij zeker in vervoering brengen, maar dat is hier niet gebeurd. Kunst is vaak een medium om iets over te brengen; een idee of gedachte van de kunstenaar en derhalve iets persoonlijks vind ik.
Daarom kan het beter gesitueerd worden op een plek waar mensen bewust ervoor kiezen om naar kunst te kijken; galerie, tentoonstelling, musea, desnoods aan je eigen muur, maar wat mij betreft niet lukraak op algemene plekken.
In dit geval slaat het qua vorm & materiaal compleet de plank mis en mist er harmonie waardoor het storende objecten worden. Zonde want een dergelijk parkje zoekt men vooral op vanwege rust, schoonheid, natuur, dus harmonie. Laat dat dan alstublieft zo. Kunst; heel erg leuk maar maak het met je eigen centen en zet / hang het in een daarvoor bestemde 'ruimte'.
| Gewijzigd: 2 juni 2011, 18:54 uur, door Tyshane
Zow, deze is wel heel schandalig! | Gewijzigd: 2 juni 2011, 18:55 uur, door Tyshane
nou, ik kan je wel vertellen dat er een flinke discussie over is geweest, ook in de gemeenteraad.
Dit heeft allemaal niets geholpen, want de krappe meerderheid was alsnog voor.
Nou kun je zien wat voor rare, aparte gemeente we zijn
+1
Vannacht dan maar een ritje Zaltbommel doen?!
Ik kan hier helemaal mee eens zijn, je kan echt wel zien of een kunstenaar een schilderij heeft geschilderd of een amateur...
Over de kunst in zaltbommel, mja abstract.. Ik vind het alleen niet echt in deze omgeving passen. Wat ik wel moet zeggen is dat wij in Den Bosch iets soortgelijks hebben maar toch heel anders. Dit jaar word voor de 2e maal de BoschParade gehouden op de binnedieze, de (deels ondergrondse) grachtengordel in Den Bosch komt dan een lange stoet met kunst op bootjes en theater en cultuur op bootjes, veelal met een christelijke en middeleeuwse stijl. Erg mooi! | Gewijzigd: 2 juni 2011, 19:14 uur, door Kevin
Ben ik helemaal met je eens. Dat ze zoiets in een museum pleuren oke. Maar zoiets in de natuur vind ik al vreselijk lelijk. En dan zijn er weer een paar van die mensen die denken dat dit mooi is in de natuur, maar zoals Imrich al zei. Veel mensen vinden dit onnodig, geldverspilling en ******lelijk. De sterretjes mag je zelf invullen
PS: Ik vind niet dat dit topic thuis hoort bij een weerforum eerlijk gezegd | Gewijzigd: 2 juni 2011, 19:44 uur, door onno333
O ja. Helemaal vergeten dat die er ook nog is
Weetje, wij zeeuwen begrijpen het tenminste ik ben het ook helemaal met jou eens.
Iemand die denkt dat dit kunst is verdiend geen cent subsidie, en moet dus maar een serieuze baan gaan zoeken en ophouden met deze vervuiling!
dali/esscher, dat was kunst.. tegenwoordig bestaat kunst niet meer, 't is smaak geworden.
Laatst had iemand midden in de nacht in een dorp ergens vijfentwintig duizend 1 cent stukken neer gegooit, en de volgende ochtend had hij staan kijken hoe kinderen niet naar de hockey met moeders mee wilde omdat ze centjes wilde oprapen...
kunst.. dus.. Het enige positieve aan het hele verhaal was dat hij voor elk rolletje van 1 cent een kwartje extra moest betalen.. (en nu maar hopen dat hij geen subsidie krijgt.)
En dan zijn het vaak van die simpele dingen die je zelf ook nog kan maken zoals een verwrongen stuk ijzer, als het dingen zijn die iedereen kan maken zie ik er geen kunst in hoor | Gewijzigd: 2 juni 2011, 23:31 uur, door onweeer
Mij was het ook al opgevallen al die rommel in de grachten van bommel. Ik dacht dat ook de gemeente zaltbommel moest bezuinigen. Maar ja zoals altijd gaan de gemeentebelangen voor op ons burgers.
Bij ons in kerkdriel doen ze het al niet veel beter
onderstaande beelden van brons en staal staan in mijn regio,en ik vind deze wel erg mooi.
onderdstaande scuplturen van paarden staan langs de weg N279 op meerdere plaatsen
hieronder de molenaar in lieshout
de vaandeliers in gemert
de spijkermaker in beek en donk
deze beelden zijn levensecht en op ware grootte
en deze beelden maken dus een plein wel mooier... | Gewijzigd: 3 juni 2011, 00:20 uur, door frankaloe
onderstaande beelden van brons en staal staan in mijn regio,en ik vind deze wel erg mooi.
onderdstaande scuplturen van paarden staan langs de weg N279 op meerdere plaatsen
deze beelden zijn levensecht en op ware groote,behalve de spijkermaker
en deze beelden maken dus een plein wel mooier...
Mee eens. Ik vind dit prachtig!