wrrm maken ze er dan niet iets moois van :s
vervuil het water maar weer!
die 1e met die fontein gaat dan nog wel
die vis is ook nog wel ok....
maar de rest.... is niet mijn smaak
de torenfoto's daarin tegen vind ik wel erg mooi | Gewijzigd: 2 juni 2011, 14:15 uur, door marcel`westland
Marcel
Het doet precies wat je van kunst mag verwachten, in de eerste plaats; het verrast, zet je aan het denken en provoceert communicatie.
In de tweede plaats, hoezo verstoring van de natuur? Die grachten zijn toch ook aangelegd, laat staan dat park?
Bij mij in de buurt wordt afgewerkte olie in de vijvers gegooid, zoveel zelfs dat je de lege flessen en de gebruikte condooms (hoe verzin je het) bijna niet meer ziet (positief labelen heet dat
Wees blij dat er in ieder geval constructief met de buitenruimte wordt omgegaan..
of mensen die geen opleiding hebben dus worden ze maar kunstenaar
zoiets kan iedereen verzinnen van een 1 jarige tot een 113 jarige
als het nou mooi schilderwerk was waar je nou een beetje je best voor heb moeten doen dan is t wat anders.
maar dit is gewoon troep
of ik snap kunst niet (dat kan ook)
De foto's zijn overigens wel mooi, zou nog beter zijn als die 'kunst' er niet stond | Gewijzigd: 2 juni 2011, 17:14 uur, door Sietse
of mensen die geen opleiding hebben dus worden ze maar kunstenaar
zoiets kan iedereen verzinnen van een 1 jarige tot een 113 jarige
als het nou mooi schilderwerk was waar je nou een beetje je best voor heb moeten doen dan is t wat anders.
maar dit is gewoon troep
of ik snap kunst niet (dat kan ook)
hou je alsjeblieft vast aan dat laatste statement, je snapt er inderdaad he-le-maal niks van, en bovendien beledig je een hele grote groep mensen. Wie ben jij om te bepalen of kunst troep is of niet? Moet het allemaal voldoen aan door de massa gedicteerde richtlijnen? Wat is dit voor fascistoïde instelling zeg...?
ik ga met je mee !
weather without storms is no weather at all.
1.Woede omdat de kosten niet duidelijk zijn.
2.Irritatie, omdat dit soort meuk door de massa niet te waarderen is.
3. Vervuiling van de natuur, ja idd is het zo dat er nergens in Nederland geen natuur te vinden is waar de mens niet in heeft lopen knooien. Maar een mooie gracht waar de natuur nog een beetje rust heeft ziet er mooier uit dan dit soort afval er in te kieperen.
Conclusie. Dit soort "kunst" wekt niet de emoties op wat bij kunst bedoeld is. Ik ben geen meeloper met de rest. Ik vindt dit gewoon BAGGERBENDE
Dus je geeft zelf aan dat de meerderheid dit niet kan waarderen.
En kom niet aan met: van Gogh en dat soort mensen werden ook niet gewaardeerd in hun leven. Want dat is KUNST, en niet een uurtje in je schuurtje lopen knooien.
Maar dat is mijn mening, als jij het wel kan waarderen ga je er maar lekker naar kijken en met mensen discussiëren over het nut ervan.
En kom niet aan met: van Gogh en dat soort mensen werden ook niet gewaardeerd in hun leven. Want dat is KUNST, en niet een uurtje in je schuurtje lopen knooien.
Maar dat is mijn mening, als jij het wel kan waarderen ga je er maar lekker naar kijken en met mensen discussiëren over het nut ervan.
Ooooh, dat woordje "knooien".
Is ook zo lekker "platproat'n"!
"Wie knooit wat an hier".
En ook in Zaltbommel .
het is mijn mening leer er maar mee leven
iemand die ergens zn best en moeite voor doet en iets maakt daar heb ik waardering voor dit niet sorry
(wil er btw geen ruzie topic over maken dus alvast sorry ) | Gewijzigd: 2 juni 2011, 17:43 uur, door Klapper