Ja ik verveel me ook, had gehoopt dat er eigenlijk vanavond nog wat zou komen lekkere lichtshow...
maar helaas....
Op naar de nieuwe kans van zondag/maandag!!!
Hopen dat dat ook net zo goed uitpakt...
En anders word het denk ik weer geduldig afwachten tot volgend jaar...
quote name='Shift3r' date='May 31 2011, 22:51' post='253574']
Hallo mede O-O'ers
Ik wil nu ook maar eens mijn foto's in een eigen topic neerzetten.
Op die manier hou ik het voor mijzelf en voor anderen overzichtelijker.
Allereerst wil ik de dreigende wolken laten zien :
Ik zal er steeds weer nieuwe foto's bij gaan zetten, waaronder onweer en dergelijke.
Veel plezier alvast bij het bekijken.
[/quote]
Ik kan wel ff langs komen hoor, dan mag je broertje mijn velgen wel ff poetsen.
Dan vervelen we ons allemaal niet meer. lolz
Een leuke lichtshow zou wel erg leuk zijn. Dan had ik tenminste een paar mooie foto's kunnen maken | Gewijzigd: 18 augustus 2011, 20:42 uur, door Shift3r
Ja af en toe is er nog een dondertje te horen...
Ik zit te twijfelen over dat nu nog kleine complexje in frankrijk...
wat die gaat doen....
red die het of red die het niet?
Langskomen kan idd vergeet je dan niet te toeteren hahahahaha lolz
Ja af en toe is er nog een dondertje te horen...
Ik zit te twijfelen over dat nu nog kleine complexje in frankrijk...
wat die gaat doen....
red die het of red die het niet?
Langskomen kan idd vergeet je dan niet te toeteren hahahahaha lolz
Heeft je broertje al eens een close-up van een maglite gehad? haha
Ik hoor hier ook nog gedonder in de verte, maar soms ook dichterbij.
Maar ik heb een vermoeden, dat er nog iets in ontwikkeling is, ook al is het dan maar klein.
Of het gaat activeren, of het zakt weer helemaal in. Lijkt wel het rad van fortuin. hahaha
Als ik langs kom, dan toeter ik vast en zeker. Maar als jouw broertje de velgen wil hebben, moet ik toch echt stoppen, of aankomen. Anders heeft hij misschien nog pijn.
Ik hoor hier ook nog gedonder in de verte, maar soms ook dichterbij.
Maar ik heb een vermoeden, dat er nog iets in ontwikkeling is, ook al is het dan maar klein.
Of het gaat activeren, of het zakt weer helemaal in. Lijkt wel het rad van fortuin. hahaha
Als ik langs kom, dan toeter ik vast en zeker. Maar als jouw broertje de velgen wil hebben, moet ik toch echt stoppen, of aankomen. Anders heeft hij misschien nog pijn.
Ja zie je, ik heb ook al zoon vaag vermoeden dat er iets in ontwikkeling is....
Blijf echt een klein beetje twijfelen, al zou het wel erg gaaf zijn!
Rad van fortuin spelen met onweersbuien hahahahaha
we vervelen ons te pletter nu haha, af en toe staan we ff in de garden te kijken en te luisteren lolz...
haha ja hmmm nee doe mn broertje maar geen pijn haha
Blijf echt een klein beetje twijfelen, al zou het wel erg gaaf zijn!
Rad van fortuin spelen met onweersbuien hahahahaha
we vervelen ons te pletter nu haha, af en toe staan we ff in de garden te kijken en te luisteren lolz...
haha ja hmmm nee doe mn broertje maar geen pijn haha
Als er nog een bui komt, ben ik weer helemaal tevreden
Dus laat ons het rad van fortuin spelen met onweer. hahaha
Dus jullie zitten ook met die verveling? Zeg het maar, ik kom wel ff aan. Kunnen we op straat gaan hangen als hangjeugd.
Dus geen nowcasten, maar latecasten.
En nee, ik zal je broertje geen pijn doen. Ik ben een lieve jongen | Gewijzigd: 18 augustus 2011, 21:08 uur, door Shift3r
hoe maak je eigenlijk uit een filmpje zoon ''foto''?
Want heb zelf ook een mooie ontlading erop staan....
@ Marcel, ja wij twijfelen ook nog omdat je toch nog gedonder hoort....
Kijk uit naar je foto's!!!
Groetjuhssss
@ Muisje
Hoe je zo'n screencap maakt, leg ik je nog wel uit.
Ik had dat eigenlijk willen doen, toen ik bij jullie was, maar op de een of andere manier is dat idee helemaal verzonken in de gespierde spijker op de gescheurde grasmat. hahahaha
Ik leg het je dus de volgende keer uit.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heb net nog ff zitten stoeien met de foto die ik ook al op de vorige pagina neergezet had.
Ik wilde de bui zijn dreigende en dramatische karakter meer tot zijn recht laten komen.
Dus gaat hij door de bewerkingsmolen.
Op deze foto zie je dan ook iets beter, hoe groen de lucht daadwerkelijk was op dat moment.
De mensen die niet van zulke bewerkingen houden, kunnen het origineel op de vorige pagina bekijken.
Die ''enge'' groene lucht komt zo wel erg mooi naar voren shift!!!
ja wil echt een foto van die schicht uit filmpje!!
was een mooie inslag!
Alleen drukte ik WEER te vroeg af...
Dus hoor je de donder helaas niet | Gewijzigd: 19 augustus 2011, 10:13 uur, door Muisje
@ Muisje
Hoe je zo'n screencap maakt, leg ik je nog wel uit.
Ik had dat eigenlijk willen doen, toen ik bij jullie was, maar op de een of andere manier is dat idee helemaal verzonken in de gespierde spijker op de gescheurde grasmat. hahahaha
Ik leg het je dus de volgende keer uit.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heb net nog ff zitten stoeien met de foto die ik ook al op de vorige pagina neergezet had.
Ik wilde de bui zijn dreigende en dramatische karakter meer tot zijn recht laten komen.
Dus gaat hij door de bewerkingsmolen.
Op deze foto zie je dan ook iets beter, hoe groen de lucht daadwerkelijk was op dat moment.
De mensen die niet van zulke bewerkingen houden, kunnen het origineel op de vorige pagina bekijken.
Erg mooie foto... Ben er jaloers op.
Wat een bui was dat zeg. Groen niet meer normaal.
Nu zondag afwachten !
Ik zal mijn fotos ook even uploaden:-P | Gewijzigd: 19 augustus 2011, 10:23 uur, door SteefDeChaser
28/29 juni 2011
22/23 augustus 2011
26 augustus 2011
15 mei 2012
23 mei 2012
De kwaliteit is matig, omdat het gewoon te donker werd.
Ik had de iso waardes nog hoger kunnen zetten, maar ik had beter een lichtgevoeligere lens kunnen nemen. haha
Niks aan veranderen, had niet beter gekund je moet daar verder niet bij stilstaan haha.
Paar mooie ontladingen op de film. Erg mooi! | Gewijzigd: 19 augustus 2011, 15:04 uur, door SteefDeChaser
28/29 juni 2011
22/23 augustus 2011
26 augustus 2011
15 mei 2012
23 mei 2012