Mooi vastgelegd, er zaten een paar zware jongens bij zeg, eentje was volgens mij maar 100m hier vandaan. Ik heb ook 't nodige vastgelegd in de vorm van filmpjes, komt nog wel online te staan.
Ja, dit noem ik dus gewoon eens "ECHT" onweer
Lekker droog geknetter met een fantastische lichtshow.
Er trok nog een flinke shelf of wallcloud over in het donker. Je kon de omtrekken nog wel goed herkennen, maar niet fotogeniek meer. haha
Ik wilde eerst nog naar buiten zijn gegaan, maar aangezien de weersomstandigheden niet echt veilig waren, ben ik maar gewoon binnen gebleven.
Morgen overdag eens kijken of ik ergens sporen van die inslag kan zien.
Geweldig mooie foto's Shift3r. Ik heb ook een 350D en 7D en had vanavond beide in de aanslag. Geen bijzondere luchten in omgeving Gouda. Tot nog toe dan. Begint weer te onweren.
BTW wat waren je instellingen van die bliksem foto's?
*edit* Debbieke : graag je foto's in een topic van jezelf plaatsen
Ik wil nu ook maar eens mijn foto's in een eigen topic neerzetten.
Op die manier hou ik het voor mijzelf en voor anderen overzichtelijker.
Allereerst wil ik de dreigende wolken laten zien :
Ik zal er steeds weer nieuwe foto's bij gaan zetten, waaronder onweer en dergelijke.
Veel plezier alvast bij het bekijken.
wooow wat een SCHITTERENDE foto's, lees: mond valt open bij het zien van deze prachtige beelden. hier in Friesland zie ik dat niet helaas.
Citaat van Marcel32, vrijdag 29 juli 2011, 4:23 uur Mooi!..jij hebt 'm duchtig donkerder gemaakt...Ik zie morgen wel hoe mijn foto's geworden zijn...kan toch niet op tegen 'n spiegelreflex met m'n oude sony van 6 jaar oud...whahah...Vind dat ze goed gelukt zijn hoor!
Thanks voor de leuke reactie.
Het valt eigenlijk mee kwa donker maken. Ze kwamen zo eigenlijk uit de camera, heb alleen een beetje nabwerkt om de structuur een beetje op te frissen.
Eigenlijk maakt het niks uit welke camera je gebruikt. Normaal zeggen ze wel eens, dat de fotograaf de kwaliteit bepaald. hahaha.
Maar goed, met een spiegelreflex heb je wel weer meer mogelijkheden, dat klopt.
Die van jou zien er beter uit als die van mij
Hopen dat er snel weer een kansje is
Groetjes!!
Jij ook bedankt voor de leuke reactie
Ik vind die van jouw anders niet veel verschillen tegenover die van mij hoor.
Ze zijn goed gelukt hoor. En we hebben het allemaal samen gezien wat er in de lucht hing.
De wespen ook meegeteld. hahahaha
Komende week zal er waarschijnlijk weer een leuke kans zijn.
Dus maybe kunnen we dan weer met zen allen op pad gaan.
Ik vind die van jouw anders niet veel verschillen tegenover die van mij hoor. biggrin.gif
Ze zijn goed gelukt hoor. En we hebben het allemaal samen gezien wat er in de lucht hing.
De wespen ook meegeteld. hahahaha
Komende week zal er waarschijnlijk weer een leuke kans zijn.
Dus maybe kunnen we dan weer met zen allen op pad gaan. biggrin.gif
Haha die wespen inderdaad man man man wat waren ze agressief
Was erg gaaf om dat eens zo mee te maken ipv pas naar het veld te gaan als de bui/wolken er al hangen haha
Woensdag weer een mooie kans ook kaarten zien er mooi uit, maar ik wacht het eerst eens rustig af hahaha.
Op naar woensdag zou ik zeggen!!
Ik vind het een mooie plaat marcel!!!
Kaarten zien er tot nu toe goed uit voor woensdag, ik blijf een beetje ja twijfelachtig haha hope dat het gaat knallen woensdagavond!!!
De foto kan gerust blijven staan hoor
Het gaat immers om de zelfde lucht. hahaha
En wat de kwaliteit betreft, vind ik hem dus goed gelukt.
@ Chantal,
Het is is inderdaad het mooiste, als je de bui opwacht of voor blijft
Wat betreft woensdag, ziet het er zeer zeker weer mooi uit.
Laten we hopen dat het los gaat, en dat we weer leuke foto's kunnen maken | Gewijzigd: 1 augustus 2011, 23:24 uur, door Shift3r
@ shift3r en Muisje: thnx trouwens voor reactie op m'n foto.;)
@ shift3r en Muisje: thnx trouwens voor reactie op m'n foto.;)
De Boesjtref. hahaha
Stukje rijden is op zich geen probleem, als we maar iets leuks kunnen zien, en de bui aan zien komen / ontwikkelen.
Deze keer neem ik denk ik wel mijn statief voor de zekerheid mee.
En als het zover is, dan spreken we ons zeker weer op de chat, of gewoon ff via een PB'tje
Respect!!
Leuk ook die HDR"s (eens als ik ooit een Spiegelreflex heb .....)
Die met die rode lucht onder is echt fantastisch
Timelapses ben ik ook verzot op alleen doe het met filmpjes, mijn olympus kan niet echt timelapses maken (of ik weet niet hoe het moet, jij wellicht?)
Grappig haha dezelfde lucht!! ik zat ookal te denken dat komt me bekend voor
Mijn (on)weer foto's : Foto's