Zonnebril?,nee
ND filter, nee
Zonsop of ondergang, leuke tele.
Of een wit licht zonnefilter te koop bij de sterrenwacht of duitse telescope service
Natuurlijk goed gebruik en onderhoud op voorbehoud
Ik heb de foto geschoten met mijn Canon 1000D 70-300mm lens, helemaal ingezoomd.
Klik op de link om hem in super formaat te zien. (op die pagina weer op de foto klikken)
http://www.panoramio.com/photo/53531113
hier kleine formaat, zie je het ook wel een beetje
Even duidelijker aangegeven!
zijn al die witte puntjes normaal?
gister was het iets later, zal straks nog wel 1 maken als ik tijd heb | Gewijzigd: 1 juni 2011, 19:01 uur, door dv_chaser
zal gelijk 1 van de blauwe lucht maken met de zelfde lens (70-33mm) helemaal ingezoomd zoals hierboven
Het is zeer" gemakkelijk" om zonnevlekken te fotograferen, vooral met sluierbewolking en als de flekken iets groter zijn is het zeer tof om tijdens zonsopmsten en ondergangen te zien | Gewijzigd: 1 juni 2011, 20:05 uur, door Erwin Kats
| Gewijzigd: 1 juni 2011, 20:32 uur, door Tyshane
Hahaha, misschien is dit ook wel de oorzaak van de vlekken op de zon, die verrekte vliegen ook...
Of heb jij geen vliegenpoep op je scherm? Ik namelijk wel
Edit: Ik had een aantal jaar geleden een keer heel erg veel vliegenpoep op mijn scherm, en als ik dan Call of Duty2(schietspel) speelde, rende ik soms heel hard weg omdat ik dacht dat ik een granaat zag vliegen, maar dan was dat dus een stukje vliegenpoep
Overigens tof dat je dat op de foto kan krijgen! | Gewijzigd: 2 juni 2011, 09:32 uur, door EdwardvG
Edit: Ik had een aantal jaar geleden een keer heel erg veel vliegenpoep op mijn scherm, en als ik dan Call of Duty2(schietspel) speelde, rende ik soms heel hard weg omdat ik dacht dat ik een granaat zag vliegen, maar dan was dat dus een stukje vliegenpoep
Overigens tof dat je dat op de foto kan krijgen!
Herkenbaar!! Ik heb BattleField 2 laatst uit de kast gehaald en die speel ik nu weer grijs, maar ik denk ook steeds dat er een 'hostile slick' vliegt. Schiet je je magazijn leeg op een stuk vliegenstront
Nee, ik ook niet!!! Cool!!! Ook maar eens uitproberen binnenkort!
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Overigens tof dat je dat op de foto kan krijgen!
Vliegenpoep o.a., denk vooral vliegenpoep trouwens. Stomme gevleugelde krengen.
Maar het is meer dat je bijv bezig bent met iets, en dat je denkt: 'hee daar zit een plekje!' en dat je dus zit te gummen/painten etc op die plek tot je er achterkomt dat het vliegenstront is.