misschien was het toch de wijn van zondag? hehe joke
Ja, dat was ik
Nee, het was niet de wijn, smerige zooi overigens.
Ik hou het maar op de benauwdheid buiten
Klopt, vlgns mij las iedereen er overheen, of je was tijdelijk ontzichtbaar
Ach ja, mij hoor je niet klagen. Gister echt heerlijk weer geweest en er is een spat gevallen + afkoeling, wat wil je nog meer
Onweer dagen 2012: 1 !
En daarbij komt ook dat de zomer nog moet beginnen, dus ik bedoel te zeggen: nog kansen zat!
jan en ook anderen hebben met kaartjes de situaties duidelijk uitgelegd en gepost.
dan wil het nog niet zeggen dat er een grootschalig onweer zit aan tekomen en dat is ook niet zomaar tevoorspellen.
een kleine verandering en er blijft niets van over.
en dat blijft nou zo leuk aan dit topic, mooi discuzeuren erover en geloof me er komt heus wel een vuurwerkshow voor ieder deze zomer,wanneer? kijk dat maakt het nou juist zo spannend!
leleurgesteld? was ik ook een beetje maar het regentje deed mij ook goed en de plantjes haha!
zonnige groetjes!
De maand juni brengt vaak een hoop spektakel met zich mee, dus we hebben nog een hoop voor de boeg!
opgebleven, regen was wel welkom na die 30+ tempraturen hier in het zuiden.
van mij mag het nog 2 a 3 weken duren voor dat het goed los gaat !
over 2 weken mijn praktijk-examen als het eerder komt word ik gek
Gelukkig zijn er ook nog mensen die een sociaal leven hebben en/of ergens naar toe moeten, aangezien jou antwoord nog een niveau lager ligt, ga ik er ook niet op antwoorden. Zo voldoe ik ook aan jou beweringen jegens mij
Er komt een moment de komende maanden dat de Duitsers wellicht hetzelfde over de BENELUX zeggen . | Gewijzigd: 31 mei 2011, 14:50 uur, door marsel
Ok touché!
Er komt een moment de komende maanden dat de Duitsers wellicht hetzelfde over de BENELUX zeggen .
Ja dat ziet er weer goed uit, hebben wederom geluk. Er is de laatste tijd ook veel afgebogen richting hen zodat wij net naast de spreekwoordelijke pot hebben geplassert! Goed ze mogen van mij, als het idd maar gecompenseerd wordt!
Gewoon niet druk om maken, nergens voor nodig.