Het was me een waar genoegen en het was weer gezellig, maar de volgende keer niet alleen popcorn en cola (en koffie, lol), maar ook graag een portie onweer. Ach wie weet vannacht nog, raam blijft open! Laters...
Een beetje regen heb ik nog meegemaakt. Altijd beter dan helemaal niks, toch?
Trusten alvast voor alle mede O-O'ers die nog wakker zijn, en tot de volgende keer maar weer.
Doei doei
Het was me een waar genoegen en het was weer gezellig, maar de volgende keer niet alleen popcorn en cola (en koffie, lol), maar ook graag een portie onweer. Ach wie weet vannacht nog, raam blijft open! Laters...
zow hey dat waren zeker die duizenden donzige kuikentjes in je mooie veerige dekbed ben net nog ff op chat geweest! gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap! nou nu hou ik er ook mee op Welte, allemaal!!
Nog steeds geen regen van betekenis gehad dus
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
Nog steeds geen regen van betekenis gehad dus
Tsjah hier ook maar iets van 2 mm, ik denk dat we het daar de komende week mee moeten doen
Kom er net achter dat ik beter even op de radar kon gaan kijken Regen nu EINDELIJK
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
Goedemorgen.
Zo te zien en te horen aan iedereen is 'de grote jongen' van vannacht net duitsland ingeschoven voordat het limburg bereikte, dat is nou weer jammer maar wel verwacht.
Zijn voorgangers waren samengevoegd en zijn wel over limburg getrokken maar volgens mij alleen met regen klopt dat?
Hier in Goes heeft het de hele nacht geregend, nu nog steeds.
Haarlem alleen maar regen regen en regen, dit al vanaf 23:00u gister avond.
Verder hier nog droog geen regen of wat dan ook gehad.. maar volgens buienradar krijgen we nog wel een paar mm.. komt goed uit voor de tuingras en metselwerk. even een dagje rust om vervolgens weer warme vooruitzichten te begroeten.. | Gewijzigd: 31 mei 2011, 08:44 uur, door Marga
Maandag is er weer een kansje wat betreft onweer, veel lijkt het niet te worden, maar toch een topic daarover
Hiermee begon Jan deze topic en het is helemaal uitgekomen wat dat betreft. Ik wil daar maar mee zeggen dat ondanks het feit dat niet helemaal is uitgekomen van wat er in de loop van de tijd werd verwacht en dat vele mensen daar teleurgesteld over zijn, het weer veranderlijk is. Mede daarom is het volgen van het weer ook zo boeiend.
Jan; bedankt weer voor deze weerverwachtingen en de updates daarop ! Het blijft leerzaam !
Eric