Nou inderdaad, als het dan in ieder geval nog maar gaat regenen, hebben we nog iets overgehouden aan deze dag. Vanaf woensdag voorlopig weer droog en redelijk warm, dus het watertekort zal nog even blijven bestaan...
welterusten ieders en tot de volgende topic (met echt een keer rommel!!!)
Welterusten en wellicht tot de volgende keer! Zaterdag misschien weer een kansje...
welterusten ieders en tot de volgende topic (met echt een keer rommel!!!)
Good night
Die bui bij België en Frankrijk, daar is de onweersactiviteit ook flink afgenomen..
Dus volgende keer beter truste!
Dennis u ook welterusten, ik den zelf over 2 weken heb zo mijn gevoel en ben dan jarig
Dit is de zoveelste keer dat het op niets uitdraait. Nu weet ik wel dat je onweer niet kan maken, en dat je nooit 100% zekerheid hebt, maar ik merk vooral dit jaar dat het steeds allemaal op niets uitdraait.
En nee, dit is geen wijzende vinger, of een negatieve uitlating, maar een constatering vanuit mijn oogpunt.
No hard feelings dus. | Gewijzigd: 31 mei 2011, 02:22 uur, door Romani
zeg maar jij, want ik vind u wel zo lelijk
hahah
21 augustus word ik 20, goeie tijd van het jaar altijd
Ben nu slapen
hahah
21 augustus word ik 20, goeie tijd van het jaar altijd
Ben nu slapen
En misschien zie ik je komend weekend, net als alle vorige weekenden dat ik in Assen ben... Ik val meestal ook niet op en zo... Maar goed, ff terug ontopic: Wordt het nog wat of niet??
Dit is de zoveelste keer dat het op niets uitdraait. Nu weet ik wel dat je onweer niet kan maken, en dat je nooit 100% zekerheid hebt, maar ik merk vooral dit jaar dat het steeds allemaal op niets uitdraait.
En nee, dit is geen wijzende vinger, of een negatieve uitlating, maar een constatering vanuit mijn oogpunt.
No hard feelings dus.
Ik ben een leek maar als ik de eerste kaarten zag in dit topic zag het er wel veelbelovend uit, als ik de 'experts' mocht geloven. Dan is het niet zo gek dat er een topic geopend wordt.
Ik heb geen verstand van kaarten etc. maar ik mag graag iedereen zijn verwachtingen lezen over eventueel onweer nav de kaarten. Plus dat het woordje onweerskans niet voor niets de titel is, bij een kans heb je altijd de mogelijkheid dat het op niets opdraait.
No hard feelings dus.
Ik begrijp wat je zegt, het is inderdaad nu een aantal keer op rij mis gegaan. Wel jammer, maar niets aan te doen. Toch vind ik het wel logisch dat dit topic werd geopend omdat de kaarten er echt goed voor stonden, pas op het laatst ging het de verkeerde richting uit. Vorige topics ook, de indices waren van te voren echt goed te noemen.
Hopen dat binnenkort die echte klapper weer eens komt!
Hopen dat binnenkort die echte klapper weer eens komt!
Hmmm...De indices op de site hebben nog steeds storing.... -999
PS; Fijn dat er normaal over gediscussieerd kan worden, ik heb niemand op de korrel, maar waardeer jullie mening erover wel. De kaarten waren idd goed, maar misschien is de termijn wat verkorten een oplossing, totdat je wat meer zekerheid hebt..? Het kan soms nog alle kanten op gaan. | Gewijzigd: 31 mei 2011, 02:34 uur, door Romani