Zien het vanzelf wel wat er gebeuren gaat.
Truste!
Ik denk dat het geluid door andere dingen werd veroorzaakt, noem een rollende container, opstijgende of landend vliegtuig, omgevingslawaai (zeker in de Randstad).
Heb talloze sites en kaarten bekeken, maar geen geregistreerde bliksems...
Overigens wel eerder vanavond dreigende luchten inclusief mammatus gezien, en wat gespetter...
Daar is het helaas bij gebleven
voor nu zeg ik suc6 en weltruste
Ja ga denk ik ook zo maar naar m'n nest, tegen de tijd dat het hier is, is het toch al vroeg in de morgen
en zal vast wel geen onweer meer in zitten, jammer dan volgende keer dan maar weer
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Heb talloze sites en kaarten bekeken, maar geen geregistreerde bliksems...
Overigens wel eerder vanavond dreigende luchten inclusief mammatus gezien, en wat gespetter...
Daar is het helaas bij gebleven
Klinkt wel plausibel dat het andere geluiden moeten zijn geweest inclusief een beetje wishful thinking denk ik dan. wel cool dat je mammatus hebt gespot by the way. Blijven prachtige wolken!
jammer, had gehoopt op amerikaanse toestanden....
Ik ga nu maar breien....er een eind aan breien om precies te zijn.
bye bye..
Breisse en welterusten!
Is ook een mooi verschijnsel...
Als goed is zijn er meerdere geweest die ze hebben gespot, heb eerder vanavond wel wat foto's daarvan voorbij zien komen in deze topic... Ja, het is ook aannemelijk.. Er bestaat ook zoiets als een klopgeest die veroorzaakt wordt door je eigen gedachtengang, waarom zou zoiets met onweer niet kunnen, snappie?
edit: blijf nog wel ff wakker.. Morgen toch vrij, en ik herinner me ook wel nachten uit het verleden waarin het toch ineens onverwacht flink los ging (qua onweer dan ) | Gewijzigd: 31 mei 2011, 01:27 uur, door Bac00
Als goed is zijn er meerdere geweest die ze hebben gespot, heb eerder vanavond wel wat foto's daarvan voorbij zien komen in deze topic... Ja, het is ook aannemelijk.. Er bestaat ook zoiets als een klopgeest die veroorzaakt wordt door je eigen gedachtengang, waarom zou zoiets met onweer niet kunnen, snappie?
Haha, ja ik snap het. Wie weet is er een naam voor dit syndroom...
| Gewijzigd: 31 mei 2011, 01:42 uur, door Tyshane