Veel plezier allemaal met het volgen enz, en zo niet, welterusten
Er komen nog genoeg kansen als je deze misschien zou missen.
Truste alvast.
Net nog eens buiten rondgelopen en de lucht bekeken.
De wolken trekken op dit moment weer weg, en de sterren zijn weer te zien.
Hmm, nee, vandaag wil ik dat niet zien
Nog iemand van "De Boesj" hier?
Dat dingen boven Frankrijk/België gaat zeker wel de broodnodige regen brengen, al blijft het de welbekende druppel op de gloeiende plaat. Als er nog onweer meekomt dan is dat een mooie bonus, en ik denk ook best dat die kans erin blijft.
is makkelijk te zien ook in de GFS
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Toen begon het rond 21.00 al te spoken in Nederland
Dat dingen boven Frankrijk/België gaat zeker wel de broodnodige regen brengen, al blijft het de welbekende druppel op de gloeiende plaat. Als er nog onweer meekomt dan is dat een mooie bonus, en ik denk ook best dat die kans erin blijft.
Lijkt er wel op ja. Het durpske van de boesjkeuning.
De kans op onweer is er natuurlijk altijd. We wachten gewoon de ontwikkeling verder af.
Als ik ook maar 1 lichtflits buiten zie, gaat de spiegelreflex mee.
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Ik verwacht persoonlijk nog zeker wel buien over mijn locatie, nu nog proberen wakker te blijven.
Wel leuk om te zien dat ik niet de enige ben die ondanks wat andere zeggen toch de moet er in houden.
Edit: momenteel bijna geen wind, geen ster te zien en is nu 18 graden | Gewijzigd: 31 mei 2011, 00:15 uur, door Nick-Sliedrecht
Broetje, je kunt beter zeggen dat het heerlijk zwoel is! Ik ben gewoon gek en heb nu nog een korte broek aangedaan, omdat het gewoon te warm is...
Als je gaat slapen, en het toch op de 1 of andere manier zou missen, is het ook balen.
Al moet ik tot in de morgen wakker blijven om iets te kunnen zien, dan doe ik dat ook.
Mits ik natuurlijk vrij van mijn werk ben. hahaha
Zou in princiepen wel iets uit kunnen komen, maar ik heb niet genoeg kennis om daar helemaal zeker van te zijn.