nog hoop voor ons gebied?
Moeilijk te zeggen allemaal, wordt gewoon afwachten. Kan nog wel een paar uur duren voordat daar meer zicht op is. Ik wacht in ieder geval af en duik nog niet mijn nest in... ik zet in de tussentijd nog maar eens een filmpje op!
Gr dennis
Thanx en snurkse!
| Gewijzigd: 30 mei 2011, 23:22 uur, door Tyshane
Geintje... Ik hoop zelf ook dat er wat komt...
Laat er nou net in dronten een grote industrie brand zijn maar te ver om te fietsen helaas
Gr dennis
ik zou er nog niet zo zeker van zijn ook al zijn de kansen gering het is nog tamelijk warm hier en de vochtigheid neemt alleen maar toe zo ook het temperatuur verschil naarmate het koufront nadert.
ik zeg niet dat we iets krijgen maar het zou leuk zijn voor ons en alle nederlanders ten oosten van ons.
@ Tyshane : ja ik blijf ook wakker man beetje tv kijken enzo en hopen!
@ Franny : ja haha we hebben hier in onze plaats al zolang geen onweer gehad ik verlang er nu wel weer is een keer na jij dan?
Dan ben ik benieuwd
Ik denk dat er nog wel 'wat' komt begin van middernacht bij limburg zo tegen 2uur aan.
De 'grote jongen' van eerder op de avond boven frankrijk gaat um denk ik niet worden.
Als er van die grote nog wat over is zal dat tegen 5uur limburg kunnen bereiken. | Gewijzigd: 30 mei 2011, 23:28 uur, door mrijkhals
Mja, voor mij ook te ver weg, volg het wel op het brandweerforum... Maar hier is het spannender op dit moment...
Hi Welkom op OO .
Lees voorgaande post van mij en je ziet het.
Have fun here!
Heb je haast dan?
Ik gok nog een uurtje of 2,5 voordat het gebied (want het onweer is er dan vast uit) bij Limburg aankomt.
Als de bijlage meekomt: kijk eens wat ik omcirkeld heb
Ik denk eerder dat we wat krijgen van die pluk die onder die omcirkelde zit. En ik sluit onweer nog steeds niet uit, want het is nog broeierig genoeg buiten.
@ Tyshane : ja ik blijf ook wakker man beetje tv kijken enzo en hopen!
@ Franny : ja haha we hebben hier in onze plaats al zolang geen onweer gehad ik verlang er nu wel weer is een keer na jij dan?
ja dat is waar toen het vorige week onweerde snachts sliep ik hahahaha, miss dat ik strakkies toch nog ffies me wekker zet om te kijken waar de bui zit
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September