Hahahaha heb ik vaak met tuned-cars. Rijden hier genoeg van rond waarvan de bas door je huiskamer gromt als ze voorbij rijden.
Op meteox is er niet veel van te zien dat ie instort. Ik denk dat ze uiteindelijk gaan samenvoegen.
zei ook niet dat het in NL zelf was
Ook zie ik meerdere wolkenlagen waarvan eentje noordelijke richting op beweegt en een iets lager gelegen wolkenlaag wat meer noord-oostelijk. ook zag ik op sommige plekken donkere lagere wolken ontstaan "uit" de hogergelegen laag.
kan het helaas niet beter uitleggen dus dan maar weer een paar foto's:
en de laatste
alsnog een echte flinke onweersbui weet ik niet zeker, maar blijf zeker opletten.
Op de satelliet zie je hem duidelijk inzakken. Ook nauwelijks onweer op. tweede cel lijkt het toch nog goed vol te houden.
zeker van? kijk nu maar eens ;(
edit : liijkt wel of de tweede cel de eerste opslokt . | Gewijzigd: 30 mei 2011, 21:49 uur, door jornonweer
Nee hoor, ik kijk via de infraroodstand. Ook een wat koeler ZW windje hier. | Gewijzigd: 30 mei 2011, 21:49 uur, door onno333
Ook zie ik meerdere wolkenlagen waarvan eentje noordelijke richting op beweegt en een iets lager gelegen wolkenlaag wat meer noord-oostelijk. ook zag ik op sommige plekken donkere lagere wolken ontstaan "uit" de hogergelegen laag.
kan het helaas niet beter uitleggen dus dan maar weer een paar foto's:
alsnog een echte flinke onweersbui weet ik niet zeker, maar blijf zeker opletten.
Waar is dat als ik vragen mag?