Mijn vermoeden is dat het grote gebied tussen 5uur en 7uur boven limburg is vannacht/morgenochtend, als het limburg haalt en niet is uitgedoofd OF dat het al eerder duitsland is ingetrokken.
De eerste van de drie voorlopers zijn er al wel over 4,5uur van nu denk ik. Dus dat zal zo tussen 1 en 2uur zijn vannacht.
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Kimmy hier aan andere kant van de rijn begint het weer licht te worden.
Dus denk dat het allemaal wel mee valt.
De eerste van de drie voorlopers zijn er al wel over 4,5uur van nu denk ik. Dus dat zal zo tussen 1 en 2uur zijn vannacht.
Ik denk ietsjes eerder, rond twaalven ofzo. Dat monster zal vrees ik Duitsland in worden geduwd.
Luchtvochtigheid : 33%
Baro : 1007,4 hPa
Gemiddelde windsnelheid de laatste 10 minuten : 10 km/h
Het trekt op zich redelijk dicht in de lucht. Ziet er in ieder geval al stukken anders uit als in de middag.
Laten we hopen dat er nog iets gaat vallen hier in Limburg. Het liefst in de nacht.
Leuk voor foto's
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Ik heb het nog eens gemeten en het laatste half uur beweegd het monster sneller.
Het zou idd goed kunnen dat het eerder komt maar 12uur, denk ik niet.
De twee voorlopers wel, waarschijnlijk tussen 12 en 1 uur en komt strak limburg binnen.
De grote, denk ik net niet en dar deze eerder duitsland is ingeduwd. | Gewijzigd: 30 mei 2011, 21:11 uur, door mrijkhals
Het zou idd goed kunnen dat het eerder komt maar 12uur, denk ik niet.
De twee voorlopers wel, waarschijnlijk rond 11uur en komt strak limburg binnen.
De grote, denk ik net niet en dar deze eerder duitsland is ingeduwd.
Ik had het ook over die twee voorste hè . De eerste begint in te zakken . Maar dat had ik eerlijk gezegd ook verwacht. | Gewijzigd: 30 mei 2011, 21:12 uur, door onno333
heh heh die zien er ook wel vet uit.
Ik heb het vermoeden dat die twee kleinste gaan samenvoegen.