zul je zien, zit DLD morgen weer in knetterend onweer, en wij moeten het doen met????
Broodnodige regen, maar onweer??????............ ik betwijfel het
Euh regen of onweer maakt niet zo veel uit. Ik heb thuis genoeg planten die schreeuwen om regen.
Waar halen jullie in hemelsnaam die MCC vandaan? Omdat het toevallig 1 iemand het heeft gezegd? Vergeet het, het is er niet eens een. Gewoon een MCS!!!
Ik denk toch echt dat het voor het uiterste zuidoosten spannend zal blijven tot het laatste moment. De koers wijkt nog steeds niet heel erg af, wellicht omdat het koufront nog niet zover is.
Het moet niet veel gekker worden met die temperatuurdaling, straks komt Der Johann ook nog langs!
Citaat van Reutel, maandag 30 mei 2011, 19:52 uur Het moet niet veel gekker worden met die temperatuurdaling, straks komt Der Johann ook nog langs!
Haha, lol! Oh en hoi Calliep!
De wolken die nu hier hangen zijn zeer fraai en dreigend,nog flink benauwd ook maar de wetenschap dat er geen donderbui uit voort gaat komen maakt het toch allemaal wat minder leuk.
Dan maar hopen op een broodnodige regenbui want dat kan de tuin bijzonder goed gebruiken!
al die onduidelijkheid kan best wel 'ns recept voor verrassing zijn... (hoop doet leven)