Indd dorpsgenoot, voelde net wat kleine druppeltjes, waait nu trouwens erg hard hè!
Citaat van lotsofjazz, maandag 30 mei 2011, 18:49 uur Eigenwijs, je kunt het wel vinden, maar dat betekend niet dat je ook gelijk hebt. Misschien moet je je eens afvragen waarom die wolken die je nu ziet zo 'Dynamisch' zijn.. waar komt die onstabiliteit vandaan, wat zorgt daarvoor...ja? Ik hoor ze kraken die grijze massa...hmmmm?! nou? wat denk je? Duuusz.... Lots
Lol, volgens mij bedoelen jullie hetzelfde, hij gaf dacht ik juist in zijn eerste reactie aan dat de hoogte van de temperatuur niet uitmaakt maar het verschil in temperatuur. Met een verwijzing naar de winter. Want dan onweert het toch ook. Maar goed, zo zag ik het, en may-be al little of-topique.
Helemaal mee eens.
| Gewijzigd: 30 mei 2011, 18:55 uur, door Tyshane
Hierbij bedoelde ik niet de verticale verschillen, maar de horizontale, dus tussen twee gebieden. Over verticale temperatuurverschillen, ben ik het helemaal eens dat je die goed nodig hebt.
Hier nu klam en warm, wind stil.
http://www.weatherlink.com/user/jpp/index....y&headers=1
Jouw vertrouwen in het weer daalt nog sneller dan de temperatuur!
later vannacht (tegen morgenochtend) zou het complex nu boven zuid-frankrijk via de ardennen naar duitsland trekken en krijgt de rest wat neerslag uit het koufront | Gewijzigd: 30 mei 2011, 19:02 uur, door jones
Zijn vertrouwen mag dan wel dalen maar ik ben bang dat hij gelijkt gaat krijgen. De temperatuur daalt nu razendsnel en de luchtsoort waarin we ons nu in bevinden is veel en veel te droog. Nee misschien krijgt zuid-limburg nog iets en anders de ardennen maar verder gaan we alleen maar een beetje regen zien en absoluut geen onweer! Deutschland uber alles!