Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Foto gemaakt met een doodnormale camera, en ziet er ook oranje uit.
Ik krijg de foto er niet op ???? haha
eerst en vooral van harte welkom op onweer-online
misschien is de foto te groot en moet je hem verkleinen vooraleer je die via het forum kan uploaden
Onweersdagen: 0
hier ook max. temp van de dag 29,9°C ondertussen al 28° niet meer met veel wolken
vind ik ook belachelijk van die 0,1°C
Gaat ineens rap ja, en is ook nog goed warm volgens mij.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
On topic: ook flink opbollende stapelwolken richting het zuiden, maar nog lang geen echten regenwolken. | Gewijzigd: 30 mei 2011, 17:58 uur, door onno333
Krijgt Zuid-Duitsland morgenavond te maken met een Supercell? In ieder geval erg veel neerslag daaro morgenavond zo te zien... (> 30 mm per 6 uur)
Namens de gehele crew heten wij je van harte welkom op onweer-online wij hopen dat je hier een aangename tijd zult beleven
Onweersdagen: 0
Geleidelijk aan komt er meer bewolking opzetten en in de avond valt er vooral in het westen af en toe lichte regen. De wind is matig en komt meest uit zuidelijke richtingen. Vanuit het westen draait de wind naar een meer westelijke richting.
Vannacht is er vrij veel bewolking en de regen trekt langzaam verder oostwaarts. In het oosten van het land kan nog een enkele regen- of onweersbui vanuit België binnenkomen. De minimumtemperatuur wordt ongeveer 13 graden. De wind is meest noordwestelijk en zwak tot matig, rond kracht 3.
Dinsdag overdag zijn er in het oosten perioden met regen. In het westen klaart het op en is een enkele bui mogelijk. De middagtemperatuur ligt tussen 12 graden in langdurige regen en 16 graden in opklaringen in het westen. De noordwestelijke wind is matig, aan zee af en toe vrij krachtig.(Bron: KNMI)
knmi