Of het nog zonnig wordt? Misschien wel broeierig als de bewolking blijft.....En of de temperaturen boven de 20 graden uitkomen. Ik denk eerst maar eens afwachten.
Zon is erbij inmiddels en 18 C º ... wind zuidzuidwest en ietwat broeierig.
Meteo consult verwacht ook niet veel bijzonders! Die hadden het over die buien die nu boven midden frankrijk hangen, wat restant-buien zijn!
Hoplijk activeert die boel nog flink!
Neerslagkaarten lijken in orde!
We gaan het zien! Eerst genieten van de zon!
Meteo consult verwacht ook niet veel bijzonders! Die hadden het over die buien die nu boven midden frankrijk hangen, wat restant-buien zijn!
Hoplijk activeert die boel nog flink!
Neerslagkaarten lijken in orde!
We gaan het zien! Eerst genieten van de zon!
Schreeuw niet zo joh
Ik zou niet teveel verwachten voor het Noorden. Is tot nu toe elke keer al slecht geweest.
Zonnetje is er hier nu ook door, lekker heur.
Ik zou niet teveel verwachten voor het Noorden. Is tot nu toe elke keer al slecht geweest.
Zonnetje is er hier nu ook door, lekker heur.
Klopt hoorde net P.P Zei ook moet nog zien dat de buien het noorden bereiken.. Wel veel neerslag mogelijk tot 10 mm.. dan reken ik nog wel op het onstaan van een losse onweersbui.. het warmt hier nl. al flink op de dag begon al wolkenloos met zonovergoten en temp. heb ik hier reeds 21,5 gr. Zo ga nu ff verder met metselen het nog mooi schaduw daar.. hoop er 2500 te vermetselen..
ps:Kan de indexwaarden niet bekijken hier op de site want de knop is weg?? | Gewijzigd: 30 mei 2011, 10:55 uur, door wiggelrode
ps:Kan de indexwaarden niet bekijken hier op de site want de knop is weg??
Ik denk dat jij daar in het binnenland wel mooie kansen hebt hoor, hier aan de kust is het gewoon ruk.
Wij moeten het van het einde zomer / najaar hebben qua onweer kansen ivm omwarming IJsselmeer en de zee.
Regen hebben we hier de afgelopen week al veel gehad, maar het is goed voor de natuur dus kom maar op!
Is een storing bij de indexwaarden, daarom staat hij er niet tussen.
[attachment=59522:short_te...en_nacht.png]
Inderdaad
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September