Ik hou altijd de slag om de arm. We wachten het af. Ik ga zeer zeker op pad morgen. Als ik zo naar de kaarten kijk hoef ik niet ver te rijden.
Toch morgen eerst de situatie bekijken en dan verder bedenken.
Ik heb van de week wel een mooi plekje gezien in Lelystad waar ik zou kunnen staan om plaatjes te schieten.
Ik kan op de verschillende websites geen consistente informatie vinden over wat er voor west Nederland op het programma staat.
Is er uberhaupt kans op wat regen morgenavond of dinsdag? Over onweer heb ik het maar niet, daar zijn we tot nu toe karig vanaf gekomen (1x een flits op een kilomter of 20, en was vorige week niet thuis, dus kan daar niet over oordelen).
Ik kan op de verschillende websites geen consistente informatie vinden over wat er voor west Nederland op het programma staat.
Is er uberhaupt kans op wat regen morgenavond of dinsdag? Over onweer heb ik het maar niet, daar zijn we tot nu toe karig vanaf gekomen (1x een flits op een kilomter of 20, en was vorige week niet thuis, dus kan daar niet over oordelen).
als het kaartje van coamps uitkomt zitten jullie in het westen wel goed denk ik
(zie laatste post jan) | Gewijzigd: 29 mei 2011, 23:35 uur, door jan v donkersgoed
Ik hou altijd de slag om de arm. We wachten het af. Ik ga zeer zeker op pad morgen. Als ik zo naar de kaarten kijk hoef ik niet ver te rijden.
Toch morgen eerst de situatie bekijken en dan verder bedenken.
Ik heb van de week wel een mooi plekje gezien in Lelystad waar ik zou kunnen staan om plaatjes te schieten.
vertel vertel dat wil ik weten >>> ... waaaaaaaaarrrrrrr dan (pm AUB)
uiteraard uit lelystad (zal het ff aanpassen) | Gewijzigd: 29 mei 2011, 23:45 uur, door jan v donkersgoed
Citaat van donkersgoed, zondag 29 mei 2011, 23:43 uur vertel vertel dat wil ik weten >>> ... waaaaaaaaarrrrrrr dan
uiteraard uit lelystad (zal het ff aanpassen)
Ergens bij de dijk wellicht...
Ok je hebt hem er al bij gezet! Ja run is misschien ietsje minder, maar nog geen man overboord. We hebben er nog een paar te gaan ook en het staat allemaal nog gewoon in de kaarten.