Ik mag het eigenlijk niet doen, maar doe het toch. Dit lijkt wel dezelfde situatie wat betreft mei 2009. Toen hielden de weerdiensten zich ook stil of ze gaven kans op een enkele onweersbui aan. Het gevolg weten we maar al te goed....
Stukje zeggen ze dan nog Heb er dik 1.5 uur over zitten schrijven. Maar goed, we gaan het zien wat het wordt morgen. Moet wel heel raar lopen al willen we nu niets meer krijgen
Foute berekening van de modellen lol ;p
Ik denk dat ik trouwens te veel verwacht...
Maar mag ook wel weer een keer toch | Gewijzigd: 29 mei 2011, 17:25 uur, door melvin344
Slik Dan zorg ik wel voor flinke stormharingen voor mn tentje en extra geheugenkaartje...... voor me 2 camera's.
Zal iniedergeval wel optijd mn autotje opzoeken als het te begin te onweren.. In een tentje ben je dan niet zo heul veilig En mn mobiel bij me houden om hier af en toe een berichtje te plaatsen als de "hel" in belgie eerder los breekt als in NL
Groetjes
het knmi verwacht geen fluit momenteel, maar het kmi heeft toch een ander idee!
Onweer : Geldig van maandag 30 mei 2011 17u tot dinsdag 31 mei 2011 8u : Maandag op het einde van de namiddag en de volgende nacht verwachten we buien en onweer die plaatselijk hevig kunnen zijn. | Gewijzigd: 29 mei 2011, 18:52 uur, door Verwijderde_gebruiker_01