ik denk een 70-300.
wel gave foto's ondanks dat ze zo donker zijn.
Gebruik gewoon een Olympus u9010 niet met een extra opzetbare lens als je dat bedoelt?
Mijn (on)weer foto's : Foto's
die laatste bui op je foto had, ontplofte 5km ten westen van mij zie: http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=25860
Gr. Ramon
Een van de mooiste foto's gemaakt in me hele leven!!
Het zijn er heel veel, heb geprobeerd om een selectie te maken maar het zijn er nog steeds wel een aantal
Even een klein verhaaltje over de foto's:
Ik ben met mijn ouders naar 4 steden geweest (praag,wenen,boedapest en belgrado,2 week)
Allemaal hebben we dat met de trein gedaan, het is ons erg bevallen (je hoeft zelf niks!)
Daarna hebben we 2 weken in kroatie gezeten.
Ik heb echt alles gezien eigenlijk!!
Blauwe lucht,mooie cirrus,cumulus,stratus,Cb's,shelf,pileus dakjes op cb's,uitzakkingen,morgenrood,avondrood,aambeelden,mist en 4 nachten onweer achter elkaar. Heb een paar foto's die ik uit filmpjes heb gehaald (frame stilgezet). Timelapse video's en alle andere filmpjes van het onweer komt nog (zie ook timelapse topic)
Echt wel een verschrikkelijk lang werkje om alle foto's in paint te plakken en op te slaan.
foto's 1-3 praag
foto's 4-14 wenen
foto's 15-20 boedapest
foto's 21-58 kroatie
Vragen opmerkingen, stel ze gerust!
met super oranje luchten.
Benieuwd wat jullie ervan vinden
Zelf vind ik het best lastig om die regenboog erop te krijgen (heb geen filters oid, geen dlsr namelijk)
Dus die oranje kleur vreet een beetje die regenboog op (als je begrijpt wat ik bedoel)