Hopenlijk krijgen we voor de kerst nog een keer onweer en dan het liefst niet net als vorige week midden in de nacht..
Zoals gezegd en ook uit de kaarten valt op te maken, is de kans op een aardig onweder klein en zal het hooguit blijven bij enkele bliksems, dan wel donders blijven.
Kom op mensen, er zijn nog genoeg kansen om een flink onweer te mogen meemaken. De zomer is nog niet eens begonnen... | Gewijzigd: 26 mei 2011, 23:43 uur, door koen17
Maar gelukkig is dit maar gewoon voor de lol of niet?
Of wel? Het komt zoals het gaat.
Wat zijn de onweerskansen nu? nou nou ja er is nog een kans wauuuuuuuuuw ik wacht af
Maar kijk vanaf nu weer lekker naar buiten met biertje in de hand.. en buienradar dan weet ik het ook wel.
Ik vermoed trouwens dat dit bericht verwijderd gaat worden zo niet fijne avond allemaal tot later....
Gewoon een nachtje regen, één nachtje maar. Het lijkt hier onderhand wel Spanje, zo geel is alles aan 't worden.
Alles is naar de kl*te aan 't gaan hier, dat wordt een ramp als dit zo doorgaat.
De minimale kansjes voor maandag zijn in de 12u run GFS ook alweer grotendeels verdwenen...
Zo denk ik er ook over Marcel. Het enige dat ik wens is regen. Mijn paardjes hebben gewoon nog geen gras gehad in de weide. Het groeit gewoon niet. Ik zou zeggen maak eens een "regenkans topic"
Het gevaar van 't regenkans topic schuilt in 't feit dat als 't eenmaal begint te regenen, het de eerste 3 maanden niet meer op houdt. Dat is waar ik bang voor ben. ( Zie 2007 en alles na half juli 2010 )
Maar op dit moment schijnt zelfs 5 minuten regen nog teveel gevraagd te zijn van moeder natuur, en die presenteert haar rekening heus wel...
De nacht is nog jong, mss. ontstaat er nog een of ander, en zo niet pech gehad. Ik ben de grootste schijterd voor onweer die er is, en zelfs IK was niet zenuwachtig. Dat betekend dat de kans op onweer niet heel ernstig is, anders ga ik me zorgen maken lol. Jammer, volgende keer beter ja toch?
Het ziet er buiten een stuk vriendelijker dan gisteren. De wind is weg
Er vallen wel nog steeds af en toe kleine buitjes, perfect om langzaam de grond te bevochtigen.
Overigens zijn er volgens buienradar 0,0 ontladingen geweest.
Dat vind ik best wel frapant. Er werd toch, weliswaar sterk verminderd, onweer verwacht??
Blijft toch een moeilijk iets, dat onweer.....
Zijn er voor vandaag nog kansen??
Volgens België maandag tot 28 graden daarna onweerachtige buien zone. | Gewijzigd: 27 mei 2011, 12:27 uur, door Marga
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
De nacht is nog jong, mss. ontstaat er nog een of ander, en zo niet pech gehad. Ik ben de grootste schijterd voor onweer die er is, en zelfs IK was niet zenuwachtig. Dat betekend dat de kans op onweer niet heel ernstig is, anders ga ik me zorgen maken lol. Jammer, volgende keer beter ja toch?
Dat is dan ook weer zo.
Jij blij plantjes blij.. en ik ook want zo is het lekker slapen met dit weer