Waarom heb ik überhaupt nog geen noemenswaardige regen gehad deze maand? Ik wil niet eens een regenboog, ik hoef niet persé onweer, ik hoef die mooie luchten ook ff niet.
Gewoon een nachtje regen, één nachtje maar. Het lijkt hier onderhand wel Spanje, zo geel is alles aan 't worden.
Alles is naar de kl*te aan 't gaan hier, dat wordt een ramp als dit zo doorgaat.
De minimale kansjes voor maandag zijn in de 12u run GFS ook alweer grotendeels verdwenen...
ik ga zo op zoek naar onweer met auto+laptop+internet en camera's natuurlijk! als er nog iemand mee wilt, pm of mail me! k kan de hele nacht wel woonplaats maakt me niet zo veel uit!
erik!
succes, denk dat je niet zo veel vindt
ik ga zo op zoek naar onweer met auto+laptop+internet en camera's natuurlijk! als er nog iemand mee wilt, pm of mail me! k kan de hele nacht wel woonplaats maakt me niet zo veel uit!
erik!
Je kan lang zoeken ben ik bang. Ik ben nu ook onderweg. Tot nu toe niet zo gek veel gezien. Hoop woei. Beetje regen en donkere luchten waar niet veel mee gebeurd.
erik!
Bedankt voor het aanbod Erik, maar ik blijf toch in me flatje op 13 hoog.
Er gaat denk ik weinig gebeuren vanavond en vanaf hier zie ik ook wat meer dan vanuit een auto.
Ander keertje lijkt me wel leuk.
Glenn
erik!
Dan gooi de tank maar eens vol.
Nabij de grens van Oostenrijk en Tsjechië valt misschien wel een buitje te onderscheppen. Wordt wel gassen.
Nee, zonder gekheid, bespaar je gewoon de moeite want er is in de directe omgeving helaas niks te beleven...
Gewoon een nachtje regen, één nachtje maar. Het lijkt hier onderhand wel Spanje, zo geel is alles aan 't worden.
Alles is naar de kl*te aan 't gaan hier, dat wordt een ramp als dit zo doorgaat.
De minimale kansjes voor maandag zijn in de 12u run GFS ook alweer grotendeels verdwenen...
Misschien wordt het tijd voor een regen topic?
:D
Dramatic sunset by Lennart Batenburg, on Flickr
Vanuit het westen (links in de foto) kwam een (reeds inactief) CB'tje binnen drijven. De ondergaande zon lichtte dit buitje werkelijk prachtig op en creëerde dramatische effecten.
Camera: Canon EOS 50D
Lens: Canon EF 10-22 f/3.5-4.5 USM
Exposure: 1/30st sec
Aperture: f/8.0
ISO 100
Focal length: 10mm | Gewijzigd: 26 mei 2011, 23:22 uur, door graber260