Ja zit niets anders op, maar westen zit wel goed denk ik. Tegen de nacht ook nog kustconvergentie, tenminste dat geeft de kaart van hirlam aan (zie hieronder). Opvallend dat KNMI daar niets over zegt vind ik
Veel wind - enkele (onweers)buien
Eerst zon, daarna tijdelijk bewolking, in de middag en avond ook weer flink wat zon. Overdag 19 of 20 graden in de kustgebieden tot 23 of mogelijk nog 24 graden landinwaarts. De zuid tot zuidwestenwind neemt toe tot krachtig of hard. Later in de avond en vooral in de nacht fikse (onweers)buien.
Veel wind - enkele (onweers)buien
Eerst zon, daarna tijdelijk bewolking, in de middag en avond ook weer flink wat zon. Overdag 19 of 20 graden in de kustgebieden tot 23 of mogelijk nog 24 graden landinwaarts. De zuid tot zuidwestenwind neemt toe tot krachtig of hard. Later in de avond en vooral in de nacht fikse (onweers)buien.
Uhm is dat voor morgen of voor zometeen ?
Zonnig zal het zo meteen vast niet worden! Gaat over morgen overdag, avond en nacht!
Laat nu maar is het westen de volle laag krijgen, vorige keren waren de kansen voor het oosten
Dat ge-emmer altijd over 'nu wij, want hunnie hadden toen'. Gewoon het hele land ja! Oh en België!
| Gewijzigd: 25 mei 2011, 22:37 uur, door Tyshane
Haha ja oke, van mij mag het in heel de Benelux tekeer gaan hoor, maar we moeten wel realistisch blijven
Hopelijk pakt het zo uit dat ook het oosten (en natuurlijk Belgie) nog wat meepakt
Voorspellingen voor de volgende uren:
Toenemende bewolking vanaf het westen en naar de ochtend toe kans op een bui over het westen met een kleine kans op onweer.
*Edit :
Elke kans is een kans.... | Gewijzigd: 25 mei 2011, 22:57 uur, door RobBelg30
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg