Nee tegenwoordig heb ik de A33, tja en de A200 nog als reserve. Over een tijdje heb ik een bruiloft en wil dan beide camera's meenemen.
gebruik je hier de HDR stand van de a33?
ik wilde ook de a33 maar toen ik zag dattie maar 200 foto's maakt op 1 accu en geen grip heeft ... ben ik gaan twijfelen
is die a33 trouwens een beetje goed voor grote handen?
Marcel
gebruik je hier de HDR stand van de a33?
ik wilde ook de a33 maar toen ik zag dattie maar 200 foto's maakt op 1 accu en geen grip heeft ... ben ik gaan twijfelen
is die a33 trouwens een beetje goed voor grote handen?
Nee deze zijn niet in de HDR stand genomen, wel bracketing. de HDR stand werkt overigens wel prima, de A33 is niet geschikt voor grote handen vind ik.
'
@Tyshane: Camerainstelling + Nabewerking, bewust voor low-contrast voor een dromerig sfeertje.
'
Ok
ik vind de A580 erg aantrekkelijk, maar zit wel aan de grens van mn budget.
Anders neem ik een 2e hands canon 40d maar daarbij mis ik heel veel mogelijkheden en opties die de nieuwe sony modellen wel hebben
Marcel
ik vind de A580 erg aantrekkelijk, maar zit wel aan de grens van mn budget.
Anders neem ik een 2e hands canon 40d maar daarbij mis ik heel veel mogelijkheden en opties die de nieuwe sony modellen wel hebben
Iets groter had van mij ook wel gemogen, verder werkt hij prima. Batterijgrip mis ik idd wel, zeker straks met een bruiloft. Ik raad je wel aan genoeg sd-kaartjes te hebben. A580 is super maar idd tikkeltje duurder.
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21