maar nu ff ontopic, ben me helemaal suf aan het studeren om de kaarten te begrijpen, doe ik nog niet,
maar het valt me wel op dat alle verschillende weersdiensten iets anders melden de laatste dagen
van een spat regen (jullie) tot een veregende dag Peter Timofeef net op tv (nou ja het lijkt wel herfst met af en toe de zon)
zit me kostelijk te vermaken alleen al al dat vliegen af vangen op internet.
| Gewijzigd: 25 mei 2011, 18:56 uur, door peterselles01
ik denk ook dat dit wel een beetje met een korreltje zout genomen mag worden en kan er best om lachen
Maar laat het onweer maar komen camera is weer opgeladen en ben er zeker klaar voor
Einde van de dag toch behoorlijk dynamisch (westelijk deel) dacht ik zo.
Onweer Kans op onweer Geldig: donderdag 26 mei 2011 vanaf ca 16 uur gedurende ca 6 uur
Windstoten Vooral tijdens buien kans op zware windstoten tot ongeveer 75 km/uur en onweer. Geldig: donderdag 26 mei 2011 vanaf ca 16 uur gedurende ca 6 uur
knmi
of is dat ook al te veel gevraagd anno 2011?
hier is het overigens compleet helder!!
Hier ook, maar wij ziten niet zo heel erg ver bij elkaar vandaan ..
haha
Kijken of het morgen wat wordt,
jij moet het wel eerst melden, want ja; stroming is Westwaarts dus zijn de eventuele buien eerder bij jou
Kijken of het morgen wat wordt,
jij moet het wel eerst melden, want ja; stroming is Westwaarts dus zijn de eventuele buien eerder bij jou
Zal ik doen als ik hier blijf
Ik ben van plan om morgen op pad te gaan. (ik heb al weekend)
Dat is allemaal afhankelijk van wat er morgen gaat gebeuren.
En nog 1!
Maar het ziet er goed uit, ben erg benieuwd. Nog geen onweer hier gehad, wordt hoog tijd.
Ik ben van plan om morgen op pad te gaan. (ik heb al weekend)
Dat is allemaal afhankelijk van wat er morgen gaat gebeuren.
ok, het was dan ook meer lollig bedoeld hoor
om de stemming hier een beetje op te fleuren
ja, hoor! weer een grensgeval!