Jep alles komt veel vroeger, kwestie van afwachten nu, pas woensdagavond weten we meer.
Ga er ook vanuit dat de kansen beter zijn dan afgelopen zondag
Zondag mocht ik in Brabant niet klagen, rond 6u toch een matig onweer gehad.
Wordt het warm met daarna onweer of blijft het fris dat was dat Helga zij.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
23 graden als maximum laten...
Citaat van Kevin, maandag 23 mei 2011, 18:00 uur Zondag mocht ik in Brabant niet klagen, rond 6u toch een matig onweer gehad.
Haha, dat vind ik mooi voor je.... Want ik weet nog hoe somber jij het zaterdag inzag, vlak voordat je ging fotograferen in die hardrock kelder En toch nog mooi spektakelstukje meegekregen, dat was voor de pessimisme
Whaha thnx, ja ik werd wakker met nog een tuut in mn oren en mijn ogen op de grond van de slaap. Ik denk krijg nou wat 't onweert. Tja en zo debiel als ik ben schiet ik uit bed omhoog. Hoor de ramen trillen van de krakende donders. Floept er ineens wat niet nader te noemen scheldwoordjes uit en vlieg naar buienradar.nl .. Loop om 6u op zondagochtend van voor naar achter te rennen in huis, camera super snel sd-kaartje verwisseld (jaa zelfs op dat tijdstip snap ik nog wel dat ik mijn concertfoto's NIET KWIJT mag zijn) ... En Kevin stond weer te genieten hoor, uurtje later lag ik weer te dromen!
Jep ik ben raar!
Donderdag blijf ik hoop houden dat de runs weer in positieve zin veranderen!
*indien het donderdag boven de 25 graden wordt zal de trog (wat Helga nu ook aangeeft) voor flink onweer zorgen.
*indien het kwik donderdag onder de 25 graden blijft haperen zullen vrijdag de eventuele fikse buien ontstaan.
Citaat van Kevin, maandag 23 mei 2011, 19:54 uur Loop om 6u op zondagochtend van voor naar achter te rennen in huis, camera super snel sd-kaartje verwisseld
Zit met smart te wachten op het moment dat je de resultaten van die bliksemshoot hier online zet
Hieronder de nieuwste pluim ( 2x op klikken om groter te maken )
Een lagedrukgebied ligt donderdag boven de Britse Eilanden en trekt via de Noordzee richting Scandinavië. Donderdag bevinden we ons tijdelijk in een zuidelijke stroming waarmee warme lucht wordt aangevoerd, goed te zien in theta-w rug. Rond het middaguur bereikt een koufront echter al het westen van het land waardoor de warme lucht alweer snel wordt verdreven. Vrijdag overdag passeert een actieve hoogtetrog ons land, wellicht nog gevolgd door een back-bent occlusie. Zaterdag passeert er nog een zwakkere hoogtetrog, zondag gevolgd door een hoogterug.
*indien het donderdag boven de 25 graden wordt zal de trog (wat Helga nu ook aangeeft) voor flink onweer zorgen.
*indien het kwik donderdag onder de 25 graden blijft haperen zullen vrijdag de eventuele fikse buien ontstaan.
Zit met smart te wachten op het moment dat je de resultaten van die bliksemshoot hier online zet
't is niet heel bijzonder, 't was te licht voor bliksemfotografie dus het is enkel een flink regengordijn onder wat dreiging wat je ziet.. Afgelopen weekend had ik 2 concerten met van beide een deadline van 3 dagen + recensie dus daar gaat veel tijd in zitten. Zal vandaag eens kijken of ik 1 foto'tje kan uploaden.