Citaat van Tyshane, donderdag 2 juni 2011, 20:21 uur Wat ik wel ietwat minder mooi vind is je naam op de foto's. Vind de kleur er niet bij passen, het lettertype iets te frivool en ik zou niet kiezen voor een outline. Misschien iets minder op de 'voorgrond'; het trekt nu, wat mij betreft, de aandacht een beetje weg van de mooie foto's doordat het teveel opvalt. Ik zou het wat onopvallender doen, met een schreefloos lettertype en wit (percentage). Maar goed, dat is mijn mening.
Ja, dat vind ik ook een beetje
ik had gewoon eerst m'n naam mooi gemaakt, en daarna heb ik ze onder de foto's geplaatst
in de volgende reeks foto's zal de naam niet zo opvallen
mag ik vragen uit wel programa je ze hier neer zet de foto´s dan he hihi
ze zijn mooie dan zo als ik het ben uit mijn album.
Eerst heb ik dat foto's verkleind tot 30% van de ware grote, (anders duurt het erg lang om de foto's te uploaden en duurt het ook lang voordat de foto's zijn geladen in het forum en daar worden veel mensen niet vrolijk van)
nadat ik ze verkleind heb, heb ik ze opgeslagen als JPG bestanden en gewoon via de uploader van Onweer-Online geladen en zo heb ik ze gepost.
ik hoop dat dit uw vraag beantwoordt | Gewijzigd: 2 juni 2011, 22:06 uur, door marcel`westland
Marcel