Zijn idd hele mooie dingen mee te doen.. Lekker dat de struiken er zo mooi omheen staan. Lekker privacy.
De uitzicht die je aan het begin ziet is ook erg gaaf. Naderend onweer is daar dan ook mooi te zien en te volgen.
In welke richting zit je 20 km vanaf Utrecht ? Dan zit je zowat bij mij in de tuin ..
Zijn idd hele mooie dingen mee te doen.. Lekker dat de struiken er zo mooi omheen staan. Lekker privacy.
De uitzicht die je aan het begin ziet is ook erg gaaf. Naderend onweer is daar dan ook mooi te zien en te volgen.
In welke richting zit je 20 km vanaf Utrecht ? Dan zit je zowat bij mij in de tuin ..
doorn, Uitzicht heet: de doornse kaap. Dat uitzicht is 360 graden. wat betreft onweer en stormpjes en alles valt er zo ver te kijken. Perfect
dat zou ik het liefste willen ja!
maar onbetaalbaar voor mij (voorlopig dan )
wanneer kunnen we langskomen>?!
Als het allemaal af is.
Chillend in de tuin wachtend op de bui en dan naar de uitkijktoren toe (op de fiets doe ik er 5 a 10 min. over)
Nice! Houtkacheltje erin, hout zat... en je hebt heel wat gezellige avondjes! Tof man!
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!