Webdeveloper voor groot bedrijf en ervaring met veel data Dus misschien voor eventuele optimalisatie, zou ik me graag willen aanbieden voor hulp | Gewijzigd: 24 juni 2011, 10:54 uur, door Tricker
- ActionScript 3 (Expert, 3 years experience)
- HTML/XML/CSS (Advanced, 5 years experience)
- Ext JS (Intermediate, <1 year experience)
- PHP Development (Intermediate, 5 years experience)
- PHP Frameworks (Advanced, 5 years experience)
- Adobe Creative Suite (Intermediate, 5 years experience)
- JQuery (Beginner, <1 year experience)
- MySQL (Expert, 5 years experience)
- Oracle (Intermediate, 3 years experience)
- Business Objects XI (Expert, 5 years experience)
- Excel (Expert, 5 years experience)
- IPB (Expert, 8 years experience, integratie module gemaakt voor xbtit script en IPB forum)
Ik hoop dat ik iets kan terug geven waar ik veel van geniet. Volop cat. 3 ga ik vanuit..
Groetjes,
Justaste | Gewijzigd: 29 juni 2011, 15:04 uur, door justaste
Daarom ga ik nu eerst de nieuwe server inrichten, alles overzetten, en daarna het nieuwe forum online gooien. Deze nieuwe server moet ook de steeds groter wordende bezoekersaantallen voorlopig weer kunnen bijbenen. Dus nog heel even geduld.
Wat voor server wordt het, qua hard en software? *Angel*
Mening geven ben ik ook errug goed in ., evenals ideetjes opperen vanuit een aparte invalshoek.
U vraagt, ik draai wel. Succes in ieder geval!
Klinkt goed, goed nieuws. Rustig aan en we zien het vanzelf wel verschijnen!
http://www.tmap.net/Home/ dat is speciaal voor testen. Websites naast mijn andere Website die ik gedaan heb zijn heel veel gemeente sites, overheids en zorginstellingen sites en die zijn vrij zwaar ivm web richtlijnen en beveiligingen. Een deel van DigiID was 1 van mijn laatste projecten.
Forums Kennis:
VBulletin
IPBoard
JomSocial
phpBB
...enz | Gewijzigd: 30 augustus 2011, 23:57 uur, door chaser
Er zijn namelijk speciale programma's software speciaal voor testen, ook is er een lijst met punten waaraan een site moet voldoen wil het een geslaagde test zijn. Testen bestaat uit verschillende fases. Daarbij is testrapporten zenden aan de beheerder belangerijk en het goed kunnen opstellen ervan. Het melden van alleen de site doet het niet in IE is niet voldoende, waarom doet hij het niet en wat heb je gedaan om het zo ver te krijgen ..
Testen is een apart vak!!! | Gewijzigd: 30 augustus 2011, 22:03 uur, door chaser