Heb ook me eigen beveiligingswebsite : veiligewebsite.nl
Misschien zou ik dus wel een goede kandidaat zijn
Hmmmm... ja volgens mij val jij wel in de cat3. Kun je ook wel in je eentje doen zo te zien... Stoer!
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Haha Naja stoer... ik vind het in ieder geval heel erg leuk om te doen.
Doe het al bijna 8 jaar
Mijn ervaringen:
- Remote File Inclusion
- Local File Inclusion
- SQL-Injection
- Cross site scripting
- Remote File Downloads (bijv: .php?file=test.pdf, test.pdf -> ../index.php , zo de source van index uitlezen)
- Botnet Detect
- Cross Site Request Forgery
- Packet Sniffing
als het volgende week vrijdag is kan ik wel (week 22 is goed voor mij), ervoor heb ik nog examens
(onweeer gaat volgend jaar MBO niveau 4 netwerkbeheerder doen)
Javascript en Dos ken ik trouwens wel maar doe maar cat.2 als dat nog mogelijk is | Gewijzigd: 19 mei 2011, 11:05 uur, door onweeer
http://webwereld.nl/nieuws/58120/sns-en-ra...---update3.html (Lekken bij de bank door mij)
wow! respect!
ik ben een cat 2!
haha 3 laat ik over aan mn kids!
2. De ervaren internetter. Kan overweg met meerdere browsers, weet wat de mogelijkheden zijn en bezoekt regelmatig forums en/of weblogs.
Categorie 3 ben ik helaas nog aan het leren maarja ik ben nog maar 15!
Maar omdat ik het dus leuk vindt om met websites en alles wat er maar bijkomt te werken wil ik zeker betatester worden.
Is een goeie training voor mij! en ik vind het ook nog leuk om te doen | Gewijzigd: 19 mei 2011, 16:59 uur, door melvin344
Als ik mee doe zit in tussen categorie 1 en 2 in dus plaats mij maar in 1 of 2.
Haha, hier moest ik wel even om lachen Dennis is inderdaad redelijk ver ontwikkeld hierin, nooit echt veel tijd aan besteed, daar is mijn broer allemaal beter in. (het schrijven van websites, niet het hacken naar mijn idee )
Moet er toch maar eens wat meer in verdiepen, kan nog wel eens van pas komen.
Grappig om te lezen dat je zelf een forum hebt ontwikkeld. Dat zeg en doe ik ook altijd voor mijn klanten, leuk opensource, maar veel opties die je niet gebruikt en wat je wilt moet ik alsnog gaan bouwen voor je. Dus maar 1 op maat gemaakt pakketje doen *en klant met schouderklopje en een handtekening armer uitzwaait*