Jullie slapen allemaal nog he, maar dat zal niet lang meer duren !
He michaeltje...ook wakker ????
Nee moet nog slapen, Heb de film The Tunnel (2011) gezien en durfde niet te slapen, maar zodra er meer onweer is hier dan wil ik altijd in bed liggen, want zit nu met mijn rug tegen het raam, dus zie niets. Ik hoor wel wat aan gerommel, maar het gaat langzaam. En nu gaat het hard regenen, maar de vogels fluiten nog steeds, die zijn meestal wel stil met onweer lijkt mij ...
welke bedoel je ?
Als 's ochtends het nachtelijk windmaximum afzwakt, verdwijnt de aanvoer van de warmte en daarmee de buiigheid. Een tweede effect is de infraroodafkoeling. De bovenkant van de wolken in de MCS koelen 's nachts sterker af dan de wolken eronder. Ook hierdoor blijft de buiigheid in stand. Als de zon vervolgens opkomt stopt het proces van afkoeling. De buien zakken als een plumpudding in elkaar. Bij een MCS stopt de onweersactiviteit vaak vlak na zonsopkomst.
das minder fraai
Als 's ochtends het nachtelijk windmaximum afzwakt, verdwijnt de aanvoer van de warmte en daarmee de buiigheid. Een tweede effect is de infraroodafkoeling. De bovenkant van de wolken in de MCS koelen 's nachts sterker af dan de wolken eronder. Ook hierdoor blijft de buiigheid in stand. Als de zon vervolgens opkomt stopt het proces van afkoeling. De buien zakken als een plumpudding in elkaar. Bij een MCS stopt de onweersactiviteit vaak vlak na zonsopkomst.
das minder fraai
We zullen het zien, om 05.37 uur komt de zon op .
Nee op de Homepage van de site staat echt buienradar. Maar er zijn geen buien hier. Het klopt echt niet, er is niets aan onweer hier of neerslag, dus vraag me af waar de rode vlekken zijn dan in Rotterdam ... zo groot is het niet en ik woon in het centrum
Onweer iig niet boven Rotje nee, zie onderstaand: