Alle ventilators zondag op het westen gericht
Al had ik ook liever die berichten van een paar dagen terug gehad van 25+ met grote kans op onweer op zondag/maandag. By the way, er is meer dan alleen GFS dus laten we ook daar maar een beetje moed uit putten...
Citaat van zorba, woensdag 18 mei 2011, 18:47 uur Tsja, dan zal je dit seizoen nog wel 100.000 keer "teleurgesteld" worden ben ik bang
It's all in the game, isn't it?!
| Gewijzigd: 18 mei 2011, 22:04 uur, door Tyshane
Het geldt nu voor bijna heel het land, Op noordoosten na.
Wel is en blijft het een verwachting. We wachten de rest van de runs af die nog komen voor die tijd.
Op naar zondag, en dan maandag Voor mezelf hoop ik natuurlijk dat het allemaal oplost , maar ok ok, een knetterbuitje op de zondag kan ik nog wel hebben (als ik nie alleen thuis ben hahaha)
Die nachtvorst zat er al een tijdje in bij de verschillende runs, dacht eerst ook dat ze van God los waren daar bij GFS, maar 't komt nu toch steeds dichterbij, blij dat ik niet in de Ardennen of Eifel woon zeg...
Denk dat ik de eerste paar runs maar eens oversla van ellende. | Gewijzigd: 19 mei 2011, 03:16 uur, door Rutte31
haha ik ga nog gelijk krijgen met mn sneeuw voorspelling
Knmi heeft het wat komend weekend betreft over: 'Flinke perioden met zon, met vooral op zondag kans op enkele regen- of onweersbuien. Temperaturen in het algemeen enkele graden boven normaal voor de tijd van het jaar.'
Knmi heeft het wat komend weekend betreft over: 'Flinke perioden met zon, met vooral op zondag kans op enkele regen- of onweersbuien. Temperaturen in het algemeen enkele graden boven normaal voor de tijd van het jaar.'
Vooral op zondag kans op regen en onweersbuien maar dat is dan wel de nacht van zaterdag op zondag,op zondag zelf zou het gehele land zich alweer in maritiem polaire lucht moeten bevinden.Laat het dan maar zaterdagavond/begin nacht komen,valt er msschn nog wat te fotograferen...
Is hier verdomd rustig.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/