Die verwachting is toch van weeronline?
KNMI LT:
Samenvatting meerdaagse-periode: Perioden met zon en vrij warm. In de loop van het weekeinde toenemende kans op een enkele regen- of onweersbui.
Sinds vorig jaar februari
Jammer dat Weeronline het overgenomen heeft. Vroeger keek ik nog naar tt pagina 195 op rtl4 én tt 704 op ned1 maar tegenwoordig alleen nog maar naar tt pagina 195. Weeronline zit er gewoon te vaak naast vind ik. Of ze verwachten het wel, maar dan zetten ze het meerdaagse kaartje gewoon heel anders in elkaar. Bijvoorbeeld bij de temperatuur lijkt het wel of ze de hoogste temperatuur pakken die verwacht wordt ergens in Nederland, bij de wind het plekje in Nederland waar de minste wind verwacht wordt etc.
Maar er is nog hoop, wie weet wordt het de komende dagen weer wat positiever. | Gewijzigd: 18 mei 2011, 13:21 uur, door Diem
Nee hoor...
En ik dacht nog wel aan een jaar of 4 a 5. Wellicht in de war met een andere overname...
| Gewijzigd: 18 mei 2011, 13:22 uur, door Tyshane
Jammer dat Weeronline het overgenomen heeft. Vroeger keek ik nog naar tt pagina 195 op rtl4 én tt 704 op ned1 maar tegenwoordig alleen nog maar naar tt pagina 195. Weeronline zit er gewoon te vaak naast vind ik. Of ze verwachten het wel, maar dan zetten ze het meerdaagse kaartje gewoon heel anders in elkaar. Bijvoorbeeld bij de temperatuur lijkt het wel of ze de hoogste temperatuur pakken die verwacht wordt ergens in Nederland, bij de wind het plekje in Nederland waar de minste wind verwacht wordt etc.
Maar er is nog hoop, wie weet wordt het de komende dagen weer wat positiever.
Ik kijk sowieso nooit op teletekst,de 'verwachting in meer detail' van het KNMI geeft de info exacter en uitgebreider.Voor de weerliefhebber heeft het KNMI sowieso een mooie site al zul je wel naar sommige info moeten zoeken.
Inderdaad,ik denk dat we het 1 dag van te voren het beste kunnen zien.