Bliksem fotografie overdag is ook wel uitdagend maar lang niet zo mooi als 's nachts.
Mij lukt het niet hoor, om overdag met sluitertijd te werken.
Heb de ISO en Diafragma zo staan, dat het op zijn donkerst is, als ik dan bijvoorbeeld een foto maak met 2 seconden sluitertijd,
is de foto al compleet wit !
Al is dit niet HET topic om daarover te praten, wie het weet of tips heeft, kan me even een PB sturen? | Gewijzigd: 17 mei 2011, 14:43 uur, door dv_chaser
Heb de ISO en Diafragma zo staan, dat het op zijn donkerst is, als ik dan bijvoorbeeld een foto maak met 2 seconden sluitertijd,
Al is dit niet HET topic om daarover te praten, wie het weet of tips heeft, kan me even een PB sturen?
Volgens mij moet je hier ergens zijn.
Edit: Sorry, moest PM-em zie ik enfin.... | Gewijzigd: 17 mei 2011, 16:03 uur, door Bornin7ty2
Bliksem fotografie overdag is ook wel uitdagend maar lang niet zo mooi als 's nachts.
Ach, er is op het gebied van onweerfotografie veel meer spectaculaire beelden vast te leggen dan alleen bliksem.
En dan is daglicht zeer welkom.
Al is dit niet HET topic om daarover te praten, wie het weet of tips heeft, kan me even een PB sturen?
Zie Pb
hier is dit jaar nog geen onweersbuitje gevallen
Hier ook niet, alleen wat flitsjes en donder in de verte, maar dat tel ik niet mee | Gewijzigd: 17 mei 2011, 19:06 uur, door Rayo
hier is dit jaar nog geen onweersbuitje gevallen
Hier wel vorige week.
Rond deze tijd vorige week zat ik nog in spanning en toen begon over 4 uurtjes de weerlichten.