Om eerlijk te zijn, hecht ik echt totaal geen waarde meer aan deze kaartjes.
Vorige week gaf die voor gister ook mooie kansen aan, en hoe dichter naar zondag toe, hoe minder hij werd!
We hebben gister in Burgers Zoo alleen wat pittige regenbuien gehad, meer niet.
Vorige week gaf die voor gister ook mooie kansen aan, en hoe dichter naar zondag toe, hoe minder hij werd!
We hebben gister in Burgers Zoo alleen wat pittige regenbuien gehad, meer niet.
Ik heb ook vaak genoeg meegemaakt dat het kaartje meedere keren 80-90%, soms 90+ aangaf, terwijl er geen onweer in de buurt kwam. Maarja, misschien heeft dat kaartje het de volgende keren wel goed
Verder duidelijk en goed geschreven verhaal!
Elk kaartje apart moet je met een korrel zout nemen, samen geven ze een idee van wat er mogelijk zou kunnen gebeuren. En inderdaad zul je vaak teleurgesteld worden als je alleen afgaat op de kansen die dit kaartje aangeeft, maar soms klopt het ook redelijk.
Dat snap ik ook wel
Maar zoals ik al vaker gezien heb, zit deze verwachting er wel vaak naast, maar goed we zien het wel.
Het is nog ver weg!
Verder vraag ik me sowiezo af hoe ze op die kansen komen?
De kleuren vind ik soms echt raar op die kaart.
Bijvoorbeeld dat heel NL donker oranje is, en 1 klein stukje in het midden van NL, groen of geel is.
Daarom heb ik het bij een voorlopige verwachting gehouden, anders had er wel onweerskansen gestaan. Dit heb ik gedaan om het lentetopic te ontlasten. Voorlopig ziet er alles nog hartstikke goed uit en er zijn weinig verschuivingen wat betreft de nieuwe run, wel dynamisch iets minder.... Maar ach, dat zien we twee dagen van tevoren wel allemaal.
Change is coming to the weather cards
Misschien best slim om zo de gemoederen wat te sussen. En dan 2 of 3 dagen vantevoren, as usual, een écht kansendraadje d'r tegen aan gooien, waar de mods dan weer wat meer werk aan hebben Nu is het gewoon duimen, en nog een paar dagen genieten van de koelte en 't vocht (waarvoor 't lentetopic dan weer is...zucht )
Probeer het zondag nog eens
Ah vossejongk speelt weer de leek
@GekkeLeo, verwacht vanaf 15Z toch wel het een en ander, maar daar kom ik later op terug
Edit Jan: Lijk nu net Piet P | Gewijzigd: 16 mei 2011, 22:54 uur, door Verwijderde_gebruiker_01