Het zou voor de overzichtelijkheid en leesbaarheid van het forum een stuk beter zijn wanneer een ieder gewoon inhoudelijk reageert en niet gelijk weer zijn mening of gevoel opschrijft. (Deze reply is dan ook eigenlijk overbodig...)
Eric | Gewijzigd: 16 mei 2011, 17:25 uur, door EAJ
Omdat het vaak overkomt als een soort aanval op die gene die zo moedig is om zich aan een voorspelling te wagen.
Ik ben iedereen die beetje inhoudelijke informatie levert zodat ik weet wanneer en waar ik moet kijken zeer dankbaar. Ik kan me voorstellen dat Jan zich soms "aangevallen" voelt.
Ik ben iedereen die beetje inhoudelijke informatie levert zodat ik weet wanneer en waar ik moet kijken zeer dankbaar. Ik kan me voorstellen dat Jan zich soms "aangevallen" voelt.
Snap ik en dat is ook lastig, vandaar ook mijn laatste zin. Degene die de verwachtingen opmaakt is er niet verantwoordelijk voor wat er in iedereens hoofd omgaat qua verwachtingspatronen. Als het negatieve gericht is op degene die de verwachtingen maakt is het ook wel erg flauw. Maar goed dat hoort bij 'the game'.
En nu weer ontopic! Het is best nog even wachten voor het zover is, rond een weekje, dus helaas is er verder weinig informatie om te kijken en over te discussiëren. Een beetje de voorfase; hopen dat het in de kaarten blijft en liefst nog wat heftiger. Verder wachten op nieuwe informatie en de runs en pluimen bekijken. Wel weer spannend!
JAN, wat heb je het toch zeer netjes omschreven... Duidelijk voor de leken onder ons..(zoals ik), Nu gaan we dus gezellig uitkijken naar wat het komende weekend ons gaat brengen....
Wordt het tropisch warm ??? of valt het mee ???
Toch vraag ik me soms nog even 1 ding af... betreft hagel verwachting...
Wordt er ook hagel voorspeld ? en kan deze dan weer vrij grote exemplaren met zich meebrengen, want bij de laatste buitjes die hier gevallen zijn afgelopen zaterdag, waren het toch echt flinke hagelstenen die uit de lucht kwamen...
Maar goed... is nog ver weg... ik wacht nog wel even met de vraag hagel ja of nee....
Het vooruitzicht is tot nu toe weer positief......
Bedankt voor de helderheid....
Ben ik erg blij mee, dan kan ik nog hopen dat het allemaal wat meer naar het Noordwesten schuift...
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Ja zeker ook op Estofex.
Maar hoe groot noem jij groot? Volgens mij is minder dan 2cm niet echt groot.
Man man man
Ach het is nog ver weg. Hopelijk worden wij ook oranje'er/roder | Gewijzigd: 16 mei 2011, 19:57 uur, door thunder and lightning